Jom klik hearbeat

Sunday, August 14, 2011

Cerita Ramadhan Cik Aqies...

Salam..

Hari nih dah masuk 15 hari kita berpuasa,Alhamdulillah lebih kurang lagi 2minggu jew nak berhari raya,baju baru cik aqies dah siap,cume tinggal tunggu nak beli barang2 persiapan yang lain jew.Raya tahun nih mcm biasa serba sederhana kata bonda saya.Tapi still ade ketupat,rendang,kuah lodeh,sambal kacang yummy!!..

Bonus!! sebut pasal bonus ngan gaji entah bila nak dapat,tu susahnya bile keje ngan company yang xde sensitiviti terhadap keperluan pekerja nih.Bukan ape kan,dah la gaji kami kecik nak bagi gaji pun berkira2."Sades sungguh".sabar jela kan.

Pe pun kami tetap jalankan tanggungjawab kami sebagai perkerja.Walaupun keje mcm xikhlas..hehe bole mcm ni kan!! =)

Hopefully next year dpt tukar keje baru, ohh yer!! cik aqies dah abes study, InsyaAllah next year Konvo la,Alhamdulillah..akhirnya berkat doa ayah dan bonda untuk melihat anak perempuan kesayangan diaorg ni mendapat ijazah akhirnya tercapai..great!!

Dalam mengorak langkah yang berliku kini saya berjaya jua membahagiakan hati orang tua saya yang banyak berkorban untuk saya,saya xbyk duit nak kasi kat Diaorang but saya ada ilmu untuk sama2 di kongsikan.Dalam pahit ade manis dalam duka ade gembira dalam sedih ade tawa..

Itulah kehidupan saya..saya hepi dengan hidup saya!! Thank You Allah!!


Love,
Aqies




No comments:

Post a Comment