Jom klik hearbeat

Tuesday, September 27, 2011

Kenduri Kahwin..



Salam..

Sejak Raya sampai nak abes raya byk sungguh jemputan kahwin yg harus di penuhi.Mana yg sempat saya pergila mana yg tak sempat saya mintak maaf sebab jadual saya amat full.

Hujung minggu lepas bantu bonda di kedai Nasi Lemaknya,dah tentula saya ada agenda tersendiri.Kalau tidak ke rumah kawan2 utk menghadiri kenduri kahwin dan jemputan rumah terbuka dah tentu saya drive seseorang ke "Shopping Mall" yg berhampiran =)
yang paling tepat saya akan terus menuju kedai2 buku, peminat buku la katekan!! Baca Buku Lihat Dunia!

Kalau tak dah sungguh takde pe2 perancangan di hujung minggu,aktiviti wajib dah tentula "Tido" kat umah hehe..kadang2 ada kawan ajak buat bisness "MLM" la mcm2, tapi "seyes" saya xgemar nak bisnes "MLM" ni.Bukan pe asik dok kena cari kawan2 utk join jew..sori kalau saya katekan saya xberminat!!..bukan xnak majukan diri tapi bisnes tu menuntut saya kurang utk berada di rumah bersama keluarga..takmo la kan =)

Kalau setakat nak cari duit tapi abaikan Family "seyes" saya kurang berminat dan xsetuju.Bukan Tak percaya tentang keuntungan yg berlipat ganda.Tapi saya lebih suka utk menikmati hidup sekarang yg serba sederhana.Family di utamakan!


*Nota Jejari : Ada yg sibuk dok tanya saya "Bila saya nak Kawen!!" huhu jawapan saya " Nantila!!" hehe peaceeee !! ( sebab dah hujung2 tahun kan..tunggu la tahun depan mane tahu saya kahwin kot!! ameen hehe )


Sekarang dah ade smartphone leh la snap pic kan!! Alhamdulillah berjaya dpt beli phone baru hehe =)

Love,
Aqies

No comments:

Post a Comment