Jom klik hearbeat

Monday, December 12, 2011

Ombak Rindu


salam..

Setelah ombak di hati bergelora..

Dan akhirnya Ombak jadi Rindu..

Dari Episod menangis berkurung kat bilik sehari suntuk sampai mata jadi bengkak macam ikan flowerhorn (betul ke eja mcm ni! abaikan kalau salah ^__^)

Jadi Menangis dlm panggung wayang tgk cite "Ombak Rindu" ^__^

Dari ajak "orang ittew" same2 tgk akhirnya jadi tgk ngan adik angkat sendiri..

Pe pun ombak yg bergelora di hati semankin surut..

saya dah tetapkan perjalanan idup saya dan teruskan idup dengan cita2..

offer keje dah mula dtg bertimpa2..nak tak nak saya kena "choose" yg mane satu..

kalau besar jawatan yg di pikul besar jugak tanggungjwab saya nanti..

xpela atleast xde la "orang ittew" pandang rendah kat saya lagi..

biarla dia dengan cita2 nya dengan nak "cari calon terbaik"

pe pun saya nak pulihkan semangat saya semula..

peace no war no fighting again no..no..no..


truly and deeply...

No comments:

Post a Comment