Jom klik hearbeat

Sunday, June 9, 2013

Here I'm Back

Assalammualaikum wbt..



Buat pertama kalinya setelah beberapa bulan tidak menulis dan 'here!! i'm back !!, mungkin tertanya-tanya mana cik aqies menghilang.

Mana taknya blog masih sama, facebook dan tak active, deactivate pulak tu. Panjang ceritanya tapi di pendekkan cerita, Alhamdulillah saya sudah beralih tugas dari berkhidmat di bank dan kini saya bertugas sebagai Pensyarah Sambilan dan Programme Co-Ordinator di salah sebuah kolej swasta di ibu negara.

Itu lah al-kisahnya, eh!! ada lagi..nanti cik aqies akan cerita lagi..

Mari sambung kerja semula..bos baru memang best..but kerjaya baru amatlah teruja dan agak sedikit mencabar, dalam seumur idup inilah kali pertamanya nak mengajar. Kalau dulu duduk dalam kelas je.Tapi sekarang saya di hadapan segala macam karenah student local dan international..pening makcik nak di buatnya..hahaha..

Beberapa bulan ni agakla sibuk dengan pelbagai persiapan..hujung tahun adalah tahun yang bakal merubah segalanya dalam hidup cik aqies..jeng..jeng..jeng ..bagi suspen sikit2..

Kalau nak tahu ikuti kisah cik aqies menjelang bulan Disember..nantikan kisah selanjutnya..ooh!! ya kat opis baru nih bole menyambung aktiviti chat dan bermuka buku kembali..hahahahaha (mari bergelak besar). Mari beronline kembali..dengan wajah suci murni

suci murni kan..ni pic tak edited k original copy nampak x pipi bahagia tuh


Buat semua teman di harapkan anda semua bahagia di samping orang-orang yang tersayang..


Salam Sayang Kerana Allah Untill Jannah

Puteri Amna Balqies


No comments:

Post a Comment