Jom klik hearbeat

Monday, January 20, 2014

Cinta Puteri

Assalammualaikum wbt

Lama tak menulis, banyak cerita dan banyak kejadian yang terjadi. hihi ayat cam ler suspen sangat kan.

Banyak yang berubah dan merubah kehidupan saya pada hari ini.

Apa pun Alhamdulillah semuanya terjawab dengan ikatan yang Allah hadiahkan.

(Lagi bunyi cam suspen)

Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar dengan sempurna dalam sederhana. Apa pun doakan saya bahagia hingga jannah.

Doakan saya sentiasa tekun mendidik anak-anak bangsa dan tekun mendidik hati mentaati Allah yang Esa.

Doakan ayahanda saya pulih dan sihat sentiasa kerana beliau silih berganti masuk ke hospital akibat komplikasi selepas pembedahan lalu. Kesian ayah namun semangat pejuangan mu amat saya kagumi. Dalam sakit masih tekun beribadah. Moga-moga ayah di tempatkan ke kalangan hamba-hamba yang soleh nanti di syurga Ameen.

Sampai sini dulu, Insha Allah nanti kita bersambung lagi.

Banyak lagi cerita, akhir kata buat sahabat yang sedang berkursus tu, ingatlah sahabatmu kat sini, dan buat yang penah hadir dalam cinta satu masa lalu, saya doakan anda bahagia dan bertemu insan yang lebih membahagiakan. Hidup ini satu perjuangan, mungkin di waktu lalu saya terkecewa dan di kecewakan mahupun mengecewakan, namun saya percaya Allah beri semua rasa ini sebab Allah lebih sayang saya dan Allah mahu mendidik saya supaya lebih kuat untuk menghadapi kehidupan.

Namun memaafkan apa yang terjadi mungkin, tapi tidak pula melupakan apa yang terjadi.

Dan Buat Puteri Nuraishah Humaira, tak sabar menanti anda nanti.

Sekian,


Salam Sayang Kerana Allah Until Jannah
Puteri Amna Balqies


No comments:

Post a Comment