Jom klik hearbeat

Thursday, January 30, 2014

Cuti-Cuti Kain

Assalammualaikum wbt


Esok cuti sampai isnin Yeayyyyyy!!

Mari berjimba-jimba

Mari Kemas umah dan mendobi

Malasnya nak melipat kain baju yang bergunung, bonda masih ingat kalau yang lipat-lipat kecil
muat-muat dalam almari tu kakak la. Kakak means saya lah orangnya.

Skill dari orang yang pernah tercinta satu masa lalu, dah ada anak pun dia, dia ajar bila nak lipat kain lipat kecik-kecik tapi kemas. Sampai sekarang saya ingat time lipat kain mesti jadi kemas.

Ok abes bab lipat kain

Roadtax kete saya dan nak mati, maksudnya gaji bulan ni hangus lagi.

Sabor jela. Agenda nak bershopping tersekat lagi, separuh gaji dah lebor kat kereta.

Alza baru uwaaa bergaya sungguh kan, muat letak segala benda dalam tu. hehe macam teringin
nak berAlza tunggu next yearla. Untung-untung gaji naik lagi.

Dah besar nak besar lagi kan. Hissh bersyukurlah wahai diri, tapi harga KANGKUNG pun dah naik, padahal dulu-dulu kankung bersepah tepi parit belakang umah atok saya.

Anak buah saya dah semankin besar, dan minggu depan nak ke sydney katanya, berjalan je ko yer Arisaa, makyong ni tak bergerak-gerak dah ni. Tunggu tahun depan yer.

Tahun depan jugak hihi..banyak isu tahun depan.

ok Happy Holiday and for Chinese Happy Chinese New Year



bye!  =)


Salam Sayang Kerana Allah Until Jannah
Puteri Amna Balqies

1 comment:

  1. Apakah sy yg dimaksudkan itu? Ekekeke...cayok2...

    ReplyDelete