Jom klik hearbeat

Wednesday, January 7, 2015

Selamat Tahun Baru 2015

Salam WBT

Selamat Tahun Baru 2015

Lama xmenjengah blog ni, Anyway saya sihat1 sahaja, ramai yg tertanya2 kemana menghilang, whassap tak berjawab, phone not active,

hehe jawapannya phone saya hilang abes no tel kawan2 saya hilang semuanya,Pick pocket kat Pasaraya Econsave. But saya dah inform dalam facebook k.

so sesapa yang tak dpt no.phone saya juz pm kat fb. Tq

Saya dah bertugas di Retail Company area Putrajaya  dalam as Management Team.hehe banyak keje yang saya dapat tapi yg ni paling sesuai Partime still lagi dengan PruBSN Takaful.Nak beli Insurance Takaful bole beli ngan saya hehe.

Byk kerja kan.But im happy now, Apa pun hopefully semua orang yang mengenali saya happy dan sentiasa dalam lindungan Allah SWT.

Happy New Year,

Bye




Salam Sayang Kerana Allah Untill Jannah
Puteri Amna Balqies




1 comment:

  1. alahai mesti cuak gile kan bila cari2 hp dah takde kan

    ReplyDelete