Jom klik hearbeat

Tuesday, January 11, 2011

Alhamdulillah dah besa dah dak nih!!


salam..ermm teruja sekali bila adik saya meletakkan gambar terkini anak buah kesayangan saya ni Arissa Az-Zahra. Bonda dan Ayahanda saya sgt2 rindu nak tgk dia berjalan.Alhamdulillah segala puji bagi Allah, budak tembam nih dah boleh berjalan.

Kata mummy nyer mula dpt jew jalan, bukan main laju lagi dia melangkah, senorok kan melihat keletah anak2 kecil "terbit di hati" keinginan ingin mempunyai cahaya mata secomel Arissa, tapi apa kan daya tuhan belum mengizinkan saya ke arah demikian.

Tapi x mengapalah mungkin ada sedikit terasa di hati bila melihat kesempurnaan dan kebahagiaan orang lain.InsyaAllah moga2 tuhan mengurniakan insan yg terbaik buat diri ini yang bakal menjadi imam kepada diri saya dan anak2 suatu hari nanti.Jodoh itu urusan Allah tidak perlulah kita gusar dan bersedih,sebaliknya kita perlulah byk berdoa dan persiapkan lah diri kita dengan segala Amalan dan kekuatan agar kita sama2 mencapai matlamat untuk ke jalan yg di redhai Allah..

~~Comel tol anak buah makyong nih~~

2 comments:

  1. akak.. na doakan semoga jdoh akak dipercepatkan lagi....semoga akhirnya akak dapat merasai ini sume... amin...

    ReplyDelete
  2. salam na..waaaa time kaseh yer na akak doakan na bahagia gak k..

    ReplyDelete