Jom klik hearbeat

Thursday, March 3, 2011

Hati yg tak tenang..

salam..

owwhh..arini tak tahu la nape hati saya tetibe xtenang,mcm ade something yg nak berlaku.penat nak pikir dah ape yg nak jadi.Cube zikir dan selawat tapi still makin lame makin berdebar2.

moga2 Allah selamatkan diriku dari ape jua yg bakal berlaku,Ya Rabb aku sentiasa redha ape jua ujian yg bakal ku hadapi kelak.

kate temanku, "perasaan ko tu ko!",tp seyes!! dlm hati nih ase something yg len,bile pikir2 ase pening pulak, sambil tu dengar CD Nasyid selawat2 nabi, ade ase sedikit lega.Nak buat keje pun ase tak bape nak fokus.

Aduyaii nape tah nih,tolong la cik diri,wahai cik hati kamu kenape?(bermonolog sendirih) orang len dok hepi2 aku lak yg gigih nak ilangkan ase xsedap hati.

sambil tu saya telan beberape bjik gula2 mentos, kunun2 kasik ilangkan perasaan wsau nih.sambil2 tu mate dok terjah bilik bos, huhu bos bz ngan keje die, saya lak dok sibuk updated blog yg tak terusik2 nih hehe.

ape pun doa2 kan saya xde pe2 k..

1 comment: