Jom klik hearbeat

Thursday, April 28, 2011

:: Cerita Hati 1 ::



Salam Jumaat!!

" Ujian itu sebahagian dari hidup, Ujian jua tarbiyah dari Yang Esa"

Susahnya nak didik hati nih,supaya cekal, tabah jangan mudah putus asa.Tapi dia nak gak jadi putus asa.( Ya Allah tolonglah hambaMu yg lemah ini )..

Dan akhirnya semalam saya menangis dlm hati sendiri, gelora dalam hati saya ngadu ngan Allah..saya tahu masa nih Allah jew yg mampu mendengar setiap rintihan saya.

Ada masa mcm nak jerit jew,kejadiaan semalam mmg betul-betul menguji tahap kesabaran,tahap metal dan fizikal, mana tak nyer, saya xpenah handle project sorang2,jadi berlakula satu kesilapan teknikal,maklumla saya masih baru belajar, habes celaru semua barang yg patut saya delivery..( Ya Allah hanya Allah yg tahu mcm mane perasaan semalam )

Saya teramat ase bersalah semalam =( mujur sahabat2 tetap bagi support Alhamdulillah, sikit2 saya tahan air mate saya. Mane yg tak betul mereka tekun membantu, satu persatu jalan di cari.

Baiknya kamu semua rasa terharu, walaupun ade di kalangan kalian bukan seagama denganku, tapi kamu tetap membantu..Syukur mungkin Allah ikut sama membantu dlm tidak sedar.

Saya teliti satu persatu kesilapan itu, Ya! silap saya sebab xcheck semula betul2, ingatkan semua dah perfect tapi tu la, tetap ada juga yg silap..dan hari nih saya
perbaiki semula.

Ya Allah terima kaseh kerana mungkin tanpa saya sedar, Allah jua sedang membantu, sedang memerhati dan sedang memantau saya agar segalanya berjalan dengan baik.

Syukran Ya Allah, biarpun ujian ini di tiupkan pada saya, saya akur, saya redha.Saya belajar untuk jadi lebih baik selepas ini.

No comments:

Post a Comment