Jom klik hearbeat

Sunday, January 29, 2012

Baby Adli

Assalammualaikum wbt..

Salam Isnin yang penuh cerah.eh cerah ker? cerah dan panas kot.Pagi nih pergi keje macam biasa bawak kereta dengan penuh syok sebab kereta sangat-sangat bersih selepas di cuci sangat berkilau2.Tapi tengok la 2 hari lagi mesti dah berkeladak semula.Biasa la duduk Kuala Lumpur memangla banyak lumpur,lubang,lecak semua "L" ada hehe

Semalam..

Saya Pergi Pantai bagan lalang lagi ala "Sepang Goldcost" adik kedua saya ajak sebab nak bawak anak dan suami dia berjalan-jalan di tepian pantai sambil main-main layang-layang kat tepi pantai.Bahagia dapat bawak mereka dan melihat mereka bahagia.
(bunyi macam orang sedih je kan) haha i'm ok la.

Berbalik pada tajuk Asal..

Ni nak cite pasal baby Adli anak pada sahabat sebantal saya dulu-dulu.Hari tu saya di temani sahabat saya Rabiatul telah pergi melawat sahabat saya ni.Lama tak jumpa kalau dulu satu rumah tidur sebantal makan sepinggan.Dialah sahabat saya syasya.

Dah besar dah baby adli tembam geram saya cubit2 pipi dia.Tabiat suke gomol anak orang lagi-lagi yang tembam-tembam2 mcm ni.Kalau anak sendiri ntah macam mana la kan.Gerenti bapak dia menjerit-jerit marah saya. hahaha biarla saya memang suka budak-budak.Setakat ni kat umah tu cuma ade si kecil "Arissa Az-Zahra" tu jela.Yang jadi peneman di kala sunyi.Pernah satu hari tu saya menangis tetibe dia datang kat saya cakap macam ni "awong angan arr nanin!" sambil peluk saya,cerdik kan kecik2 tahu pujuk! maksudnya yang terang "Maklong jangan la nangis" aduii tak jadi den berdrama pastu.huhu

Ni dia si Adli dan ummi nyer..sweet



Saya yang berlakon-lakon jadi ummi dia hahaha ok la ada ciri-ciri ibu mithali tak??



Sayangggg Adli..



Time gomol si Adli aduii berbuih-buih mulut di tembam ni..jahat tol aunty ni ek..tapi best dia tak nangis buat la pe aje..



And last Arissa Az-Zahra anak buah makyong yg comel taraaaa..dah 2years old dah dia nih.Kami panggil dia kat umah "princess Aisa" sebab slalu sgt nak pakai baju ada pic cartoon princess tak jemu-jemu.




Lepas menonton cerita "Gemersik Kalbu" kami pun pulang dengan seribu senyuman
buat Adli dan ummi nyer "saya sayang kamu berdua selamanya kerana Allah".Moga-moga Adli membesar dengan sihat dan cerdik yer adli!! Ameen.

4 comments:

  1. Salam..
    Sabar...Jodoh masing2 tetap ade..
    cume cepat atau lambat je..

    ReplyDelete
  2. ekeleh ko muncul je ea..pe pun thanks faliq..

    ReplyDelete
  3. huwiiiii, aie. umi here. ehehehe. suka-suka ewwww.

    ReplyDelete