Jom klik hearbeat

Thursday, January 26, 2012

Kisah kereta ku..



Assalammualaikum wbt,

Lama kan x update blog,hehe bila kemalasan menjelma ini lah jadinya.Byk cerita ceriti nak di kongsi buat tatapan teman-teman cuma masa saya nak menulis je yang tak ade.

Hah!!,ini pun hasil pertanyaan seorang adik yg sudi nak baca blog seorang kakak yg pemalas lagi selebet ni.Yer dik akmal akak mention nama mu di sini.Syok sangat kan nak jadi glamer akak pun interframe la nama mu di sini.Dia beriya suruh hamba ni update blog.Terima kasih sebab sudi jugak la tempiaskan diri nak baca blog yg dah bersawang2 walaupun tak nampak dengan mata kasar anda.
(bayangkanla sawang2 tu macam wujud kat wall akak ni..konon-konon la)

Berbalik pada cerita WWE lagi best saya..sebenarnya tak ada ape yang best melainkan ianya adalah hadiah dari bonda dan ayahanda saya.Ianya sebuah kereta kecil dan comel yang menjadi hadiah peribadi dari keluarga saya.kata bonda "Ini hadiah Konvo + hadiah hari jadi bulan 3 nanti!" Alhamdulillah ini di katakan rezeki dtg dari rumah dan pasti bukan dari langit hahaha..

First time dapat kereta apakah perasaan anda? saya bertanya sendiri pada diri saya,jawapannya "teruja dan syukur" Alhamdulillah,subhanaAllah sangat-sangat beruntung.Dan syukur sebab lepas ni tak perlu nak bergayut dalam tren bila nak pergi kerja.Start enjin jalan lagi pun auto tekan minyak brek je jalanla kenderaan terbabit.Mahu bawak manual huhu terkial2 la nak masuk gear jawabnyer.Dah lama tinggalkan dunia memandu manual silap haribulan nak masuk gear 2 termasuk gear 3 hehe mahu melompat kereta tu tak pun terbang...fly..fly..fly..and bye..bye la kan.

No comments:

Post a Comment