Jom klik hearbeat

Thursday, October 11, 2012

Raihkan Cinta Cameron Highland

Assalammulaikum wbt

 Bersama semua bisness partner dan pemimpin meriah kan kami?

Lamanya tak update kan, ada yang dah menegur-negur cik aqies oii pe la malas sangat nih. Hehe bukan malas tapi masa nak menulis tu dah kurang, jadi masa banyak di habiskan dengan bisness dan tugas seharian. Jadual amatlah penuh sehinggakan masa untuk diri sendiri pun kadang-kadang tak ada.

Busy kan cik aqies sekarang ni, matlamat untuk berjaya haruslah selaras dengan tindakan yang kita buat. Jangan bazirkan masa yang ada dengan majlis ilmu dan raihlah seberapa banyak ilmu untuk di timba agar perjalanan menuju puncak kejayaan akan lebih baik dan sempurna.

Alhamdulillah syukran Allah atas apa yang di beri, kejayaan demi kejayaan di tempa, pelbagai sms ucapan tahniah saya terima, apa pun tahniah jua buat diri di atas pencapaian yang di raih kini. Bangga dan rasa bertuah kerana berkat usaha dan tunjuk ajar dari pemimpin-pemimpin hebat yang berada di samping saya dalam bisness nih Alhamdulillah saya berjaya berada di tahap yang membanggakan

Cinta Cameron Highland


huhu tajuk tak mau kalah kan. Apa-pun berkat buat bisness nih yang best saya dapat berjalan merata-rata tempat ke utara dan selatan semua saya redah. Bukan apa bisness partner ramai dah belah2 utara jadi semangat nak buat bisness tu je dah buat saya berjalan merata-rata.



Alang-alang sampai ipoh tu singgah la Cameron Highland. Terima kaseh lah pada yang sudi dok bawak cik aqies kan. nih kali ketiga sampai ke Cameron but dengan Myvi comel kesayangan saya ni lah baru pertama kalinya dia sampai situ.


Macam dulu jugak Cameron tetap sejuk dan subur dengan bunga-bungaan yang segar dan tanaman teh yang sangat cantek, Kagum itu sahaja yang terbit dalam hati saya. 


Berjalan-jalan menelusuri tebing-tebing ladang TEH BHARAT mengamit pelbagai nostalgia yang sentiasa terpahad di dalam hati. But itu kisah lama, ianya hanya tinggal sebagai memori silam. Kini saya beralih cinta pada yang mencintai. hehe cinta ooh cinta.

Encik Cinta ker?? hukhukhuk mari batuk-batuk


Apa pun saya bersyukur kerana di beri lagi peluang untuk kembali mengukir satu lagi kenangan. Alhamdulillah Allah memberi kenangan yang cukup indah buat saya. Bestlah kan dapat makan strawberry cicah coklat lagi habis 3 batang strawberry saya bedal sendiri. 

No share-share sebab kalau makan sekarang ni saya yang paling kedekut nak share.


Meriah rasa tgk pipi kat cermin dan bulat-bulat comel..bila pakai tudung asa macam pipi dan penuh. Tapi badan sentiasa maintain. pipi je macam kueh pau. Apa pun ikhlas nak puji diri sendiri SAYA SEMANKIN COMEL..hahahaha ~ ~ sila jangan menyampah!! ~~ 



Kembara seterusnya saya nak pergi sungai petani..nak snap picture tepi sawah.pasti mengamit kenangan yang lebih indah. InsyaAllah akan di kongsikan lagi di entry seterusny nanti.


Lastly, saya dapat this lovely bunga...hihi ^__^ best ada owang bagi satu jambak really terharu wuwuwuwuuuuu...cam nak nanes je. Siapa lah si pemberi bunga itu?? hukhukhuk mari terbatuk lagi. Biarlah rahsia. tapi asalkan hati den berbunga-bunga. hahaha
 

" ukhwah fillah abadan abada "


Salam Sayang Kerana Allah Untill Jannah 

Puteri Amna Balqies

 

No comments:

Post a Comment