Jom klik hearbeat

Tuesday, March 22, 2011

Happy Birthday To Me..



salam..

Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana di beri peluang untuk masih berpijak di bumi Allah ini.. 23 March 1983 lahirlah seorang bayi perempuan yg comel dan cucu sulung dlm family pada tarikh terbabit dan membesar dengan riang bersama ayah dan bondanya sehingga la sekarang..

Ucapan Khas Ku Untuk Hari Yg Bermakna Ini....

1. Jutaan terima kaseh jua buat bonda dan ayahanda terchenta kerana berjaya mendidik saya dengan sempurna.

2. Terima kaseh jua buat semua yg sentiase mengingati diri ku ini..cewahhhh!! =).

3. Pagi tadi sangat2 terharu sebab tetibe ade kad besday atas meja..thanks to Kaklong sebab sudi kasik kad yg comel tu ea..(salah sorang teman yg tak lupe dengan kad besday tiap2 tahun) bagus tol die nih..contohi la die nih..haha =)

4. Dan pada teman2 dan yg tersayang (ade ea yg tersayang??) hehe bole la kan..time kaseh ucapan yg tak putus2 dari anda...ade gak yg ingat saya yg kerdil lagi kecik nih..hehe

5.Ucapan untuk diri sendiri, semoga Allah melimpahkan rezeki,di panjangkan umur,and all my wish on this year will come true Ameen..

5 comments:

  1. awak blog awak ni, kasi warna ceria la. b/ground hitm ni, macam tak sesuai dgn awak je. hahaaa. tunggu hadiah dari saya ok :)

    ReplyDelete
  2. cha : sengaja nak kasik nampak tulisan, haha xpela biarla suram mcm hati org nyer gak..awak saya xtahu awak dah ade baby lagi hehe..

    farah : thanks farah really appreaciated.

    ReplyDelete
  3. happy belated besday kak, may god bless n moga dimurahkan rezeki selalu

    ReplyDelete