Jom klik hearbeat

Monday, January 30, 2012

Make up..



Assalammualaikum wbt..

Alkisahnya..

Balik dari lunch bersama teman-teman office,singgah la pasaraya giant kelana jaya.Jalan punya jalan cuci mata,tetibe tersinggah 'Guardian Pharmacy' dan maka berlaku lah adegan terbeli dua barang di atas..hehe

Barang itu adalah barang-barang grooming saya bila 'time-time' mood rajin nak rasa cantik bila ke office.Alaaa bukan mahal pun murah je.Makeup simple2 bukan macam opera cina.Makeup biar nampak fresh dan berseri2 ala-ala gadis korea yg 'cute-miut' walaupun saya takdela cute mane pun.Cuma sesekali ada la perasaan nak jadi cantik sikit.Tak salah asalkan jgn la 'over' bergincu merah makngah! pakai yg 'pinky-pinky' sweet2 plum sudah..

Aktiviti 'window shopping' tetibe jadi 'window open shopping' sebab dah terbeli benda alah nih..xpela asalkan hati saya happy dari di rundung sedih.Sebab ada fakta mengatakan 'shopping'boleh membuat hati wanita sedih bertukar gembira.

Sama la macam hobi saya..

Bila sedih saya suka memandu ke Mc Donald yg berhampiran untuk semata-mata nak dapatkan ais-kerim Mcd yg sgt best tu!! dah cukupla buat hati saya jadi happy =)

2 comments: