Jom klik hearbeat

Monday, September 17, 2012

JOM JADI USAHAWAN SEPERTI SAYA!!

Assalammulaikum wbt

Salam One Malaysia


Lama tak update blog kan, ada member selalu tegur dalam fb bila nak update cita baru cik puteri? hehe ermm maklumla sejak dua menjak ni sibuk dengan urusan bisness ke hulur hilir nak jaga rakan kongsi dan ramai yang dah setting date untuk berkongsi cerita tentang perjalanan bisness yang di lakukan.

GOOD NEWS! saya akan ada webpage baru for my one Brillant and Million Bisness.Kerja-kerja sedang di jalankan untuk memastikan webpages berjalan dengan baik. Alhamdulillah ramai yang mengambil peluang untk berbisness memandangkan ekonomi dan saraan hidup juga bertambah. 

Selalu saya ingatkan rakan kongsi saya, dalam bisness perlu ada sikap ISTIQOMAH dalam apa jua yang kita lakukan. Kuat, sabar, tawakkal pada Allah dalam pe jua yang kita kerjakan, rezeki yang datang adalah hasil dari usaha dan kesungguhan untuk mengubah nasib kita sendiri.

Yang mengambil peluang TAHNIAH buat anda, Selamat Maju Jaya, Semoga Impian anda akan tercapai dan semoga kita berjumpa di puncak kejayaan.

BMW ke Mercedes? yang pasti nak warna putih yer lagi pe pun ke melepasi syarat tabung kereta yang syarikat janjikan. geram je tgk member baru 25tahun dah layak mendapat tabung kereta dalam masa setahun berbisness. Teruja dan tercabar je nengok nyer. Takpe-takpe lagi bapa bulan je lagi, sabar2 yer.

Fokus utama nak bawak ibu ayah g umrah dan haji dulu, dan seterusnya nak beli rumah sendiri dan memiliki BUTIK PAKAIAN MUSLIMAH DAN HIJAB atas jenama sendiri. InsyaAllah satu masa nanti.  Ameen.

Bersama CDM Kak ila (depan sekali) dan rakan kongsi


Kami Usahawan muda 


biz-partner semua yang datang dari pelbagai jawatan TAHNIAH!!


Bersama pemimpin hebat jutawan di Malaysia sebaris dengan IRFAN KHAIRI, iaitu  
CDM Siti Rohana (berbaju peach) yang melahirkan ramai jutawan usahawan muda dan biz-partner seperti saya.

akhir kata


I CANTIK, YOU CANTIK, KITA SEMUA JADI CANTIK

 CANTIK,BERGAYA,DIRI TERPELIHARA DAN KAYA

SEKIAN

PM SAYA UNTUK PERTANYAAN SELANJUTNYA UNTUK MENJADI USAHAWAN SEPERTI SAYA


Salam Sayang Kerana Allah Untill Jannah
Puteri Amna Balqies

 






No comments:

Post a Comment