Jom klik hearbeat

Tuesday, September 4, 2012

Happy Family

Assalammulaikum wbt


Salam Aidilfitri Buat Semua

 
comel bonda bergambar sambil peluk2 besan dia hehe



One Happy Family, seronok tengok family pergi holiday sama-sama ke Cameron Highland even saya pulak tak dapat join, tugas dan tanggungjawab menjadi kewajipan. Happy tengok bonda dengan besan beliau. Maklumlah bestfriend kan. Bonda saya macam saya jugak mudah mesra dan penyayang orangnya even tegas dalam mendidik anak-anak beliau.

Ternyata ketegasan beliau melahirkan kami yang berilmu dan berkerjaya. Syabas buat bonda.

Buat diri yang sedang mengecapi bahagia, hehe sabar dan berdoa selalu agar dirimu sentiasa dapat merasa nikmat itu kekal hingga ke syurga. Ameen ^__^

Buat sahabat yang yang tertanya-tanya dan berteka-teki tu sabarlah menanti perkhabaran yang sangat indah hadiah dari ilahi ~ cewahh ayat takmo kalah ~

Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu
(OST-Adam Dan Hawa) Hafiz dan Dato' Siti Nurhaliza

really like this song smooth dan mendayu2 dato siti dan hafiz nyanyi syahdu hati saya.

Lastly doakan yang terbaik untuk saya dan juga family. Kita mampu merancang But Allah yang menentukan segalanya.

Thank You Allah For Everything..

Salam Sayang Kerana Allah Untill Jannah
Puteri Amna Balqies




No comments:

Post a Comment