Jom klik hearbeat

Thursday, August 30, 2012

Terimalah Kekurangannya Jika Dia Jodoh Kita

Assalammulaikum wbt

Salam Aidilfitri Buat Semua


Tertarik pada quote khas yg di taq dari adik angkat saya Nur Diyana, happy dia nampknya. Anyway dear thanks for the Doa'. Ameen yer moga-moga selamanya hingga ke syurga. Doanya moga beliau menemui insan yang mencintai-Nya. Yang soleh dan yang sentiasa buat dirinya bahagia, lelaki yang membahagiakan wanita dan membuat wanita terasa bahagia Allah akan menganugerahkan kebaikan yang kekal di dalam keluarga mereka.



thanks na untuk taq akak quote di atas TAHNIAH buat Ustaz Don Danial dan Isteri beliau.

"betul kan kak qoute di atas? " tanya beliau dalam komen beliau di laman mukabuku.

" betul..betul Nur Diyana moga2 kamu temui insan yang mencintai-Nya..sabar itu indah..maka yang bersabar hikmahnya cukup besar, hadiah bagi orang yg sabar adalah B.A.H.A.G.I.A" jawab saya.

"Akak, na nak gak sebahagia akak, indah sangat apa yang Allah berikan pada akak, na terharu dan na tak tak tipu na menangis kak,na cukup kagum dengan ketabahan akak, na nak jadi tabah macam akak, Allah tu Maha Kuasa kan kak, betullah janji Allah tu pasti bagi orang-orang yang sabar dan tawakkal pada-Nya " kata beliau dengan penuh perihatin

" na akak doakan na jugak bahagia, islah diri InsyaAllah, Allah akan berikan jodoh yang terbaik dari sebelum nih. Na pasti bahagia tau!! " jawab saya.




Kita merancang tetapi perancangan Allah lebih hebat! syukur atas nikmat-Mu Ya Allah semoga Allah permudahkan segalanya.

^__^  tema  pink, peach, white sweet kan ??


hehehe..mari berteka-teki ??


Salam Sayang Kerana Allah Untill Jannah
Puteri Amna Balqies



No comments:

Post a Comment