Jom klik hearbeat

Tuesday, February 1, 2011

Berjalan2 Lagi




salam..

Yer pada hari minggu yg lepas saya berjalan2 lagi..bosan dok umah sorang2 jadi saya ajak adik angkat kesayangan saya temankan saya berjalan2 ke Midvalley. Aktiviti hari itu kami bershopping dan makan kat dominos pizza.

Dlm perjalanan menghantar adik angkat saya si shamin, sambil memandu saya menangis, xtahu nape tetibe perasaan syahdu terbit di hati saya. Saya terus memandu pulang dan sambung aktiviti menangis tu dlm bilik saya.

Ntah nape saya ketika itu, tetibe jew menangis, kawan2 saya perasan slalu status saya dlm facebook saya sumenya sedih2 belaka. Wahai kawan2 ku temanmu ini mmg sedang bersedih mengenang naseb diri yg serba kekurangan.

Ya Allah hambaMu ini berlindung dari perasaan yg buruk yg bole merosakkan imanku, bantulah hambaMu ini kejalan yg di redhai oleh Mu Ya Rabbi..


shamin n me.


No comments:

Post a Comment