Jom klik hearbeat

Wednesday, October 16, 2013

White Detox By Simply Siti

Assalammualaikum wbt

Salam Simply Siti =) 

Runsing pasal detox dan permakanan? cuaca dan persekitaran kini tiada lagi dengan White& Detox by Simply Siti, hehe tu kata pelakon comel dan ayu Siti Saleha. Dia memang dah gebu dah, bila jadi model product Simply Siti by Siti Nurhaliza yang baru pun still gebu.

Ni set Acne and oily solution yang bagus untuk kulit

Nak di jadikan cerita saya adalah pengguna tegar product ni since tahun lepas, mula-mula try product skin care untuk oily and acne skin pastu dah ok muka pakai white and detox, actually baru nak masuk 2minggu. Yang best pasal White Detox ni memang tak berapa nak berminyak dan smooth kat muka. Cuci muka dia jugak boleh jadi mask muka sekali. Hasil dari teknologi negara yang terkenal dengan K-POP iaitu Korea.

luv night cream dia after cuci muka before tido pakai ni confirm esok pagi muka fresh


Korea product memang berasaskan bahan semulajadi dan bebas dari kesan-kesan cremical. Bukan maksudnya tak ada lansung tapi kurangla. White Detox ni asasnya kandungannya dari Madu dan Tea Tree dan sumber-sumber alami dari tumbuh-tumbuhan asli, baunya jugak fresh dan baunya sedap. Bila pakai rasa kulit lembut dan tak terlalu berminyak. Dato' Siti memang mengadakan produk ini sesuai dengan cuaca dan kulit asia macam kat Malaysia ni, dan tak heranla kalau harganya agak mahal dan kualitinya memang terbaik. Kesan jugak terbaik.

Hehe..promote sebab muka saya juga semankin comel dek kerana Simply Siti yang unik.

comel kan kak ton hihi =) skin problem settle !!

Alhamdulillah 2minggu kesan dah nampak ok, tambah lagi dengan penjagaan kulit dengan vitamin C dan E by Shaklee product terbaik. ESP Soya Milk drink the best product yang bole buat kulit bebas dari radikal dan buat kulit jadi sihat dan gebu.

SimplySiti plus Shaklee memang terbaik. Dengan syarat Istiqomah dan rajin-rajin amik wuduk =)

Hasilnya keserian kulit yang baik dan sihat.

Dah macam iklan product dah hihi, anyway siapa-siapa nak try bolah dapatkan di farmasi watson yang berdekatan. Eyeliner Simply Siti pun best buat mata nampak lagi cantik. Cantik cam Siti hihi


Ok Sekian. Share means Care =)

Salam Sayang Kerana Allah Untill Jannah
Puteri Amna Balqies


4 comments:

  1. Salam, nak tanya..
    Charcoal Cleanser Acne Solution tu buat kulit kering tak?
    Simply 5 Cream Acne Solution tu act like moisturizer @ BB cream? Pakai tu ada rasa berminyak @ light je?
    :)

    ReplyDelete