Jom klik hearbeat

Monday, June 11, 2012

SEMINAR PARIS LONDON-PARIS Va..Va..Va Pari Londere...

Assalammualaikum wbt

Va..Va..Va Pari Londere... 



Hehe Bergema satu Dewan Pangkor, Hotel Vistana Kuala Lumpur dengan sorakkan kami dengan bahasa Paris kot..haha saya pun tak ingat dah..

Seminar kali ni membincangkan strategi-strategi dan pelan perniagaan syarikat kami untuk jangka masa panjang. Dan yang paling penting target kami ke London-Paris pada bulan March 2013 akan datang. Lebih kurang 4 bulan lagi kami akan ke sana membawa beberapa biz-partner dan sahabat-sahabat yang berjaya ke peringkat dan di anugerahkan beberapa pangkat dan pencapaian dalam bisness ini.

Teruja la kan nak London-Paris uwaaa nak pergi Eiffel Tower giler la otak nih sekejap. Macam mimpi je kan. Dalam diam-diam menanam cita-cita dan azam ke Kota Cinta itu.

Kawan-kawan sibuk bertanya MACAM MANA SAYA BOLE JADI MACAM SEKARANG?? susah nak jawab pada mulanya. Rahsianya TABAH DAN TAWAKKAL PADA ALLAH SWT dengan apa pun yang berlaku terhadap kita. 

Rempuh je benting-benting kepayahan dan kesedihan dengan sekuat tenaga dan hati. Yakin pada Allah dan selalu berdoa agar diri kita sentiasa di bawah pelindungannya. Sambil tersenyum dan berkata dalam hati MACAM LAGU JACKLYN VICTOR NIH..saya suka GILER lagu nih kalau tengah driving pun tiba-tiba keluar lagu nih saya akan kuatkan volume lagu nih.

KALAU TENTERA SIBUK BERPERANG DALAM HUTAN, MARI KITA BERPERANG DENGAN DIRI SENDIRI.



Komited pada tugasan dan iktiarkan apa yang terbaik buat diri, membiarkan kesedihan dan meratap tak kan memberi ape-ape impak yang baik pada diri dan masa depan. Masa yang ada, dan still sigle not married yet nih hehe di gunakan sepenuhnya untuk menambah income yang lebih baik dan menjamin masa depan.


Kalau tak SIA-SIA JE BLAJOR TINGGI SAMPAI DEGREE, GUNAKAN ILMU DENGAN SEBAIK YANG MUNGKIN.


BE THE BEST, AMONG THE BEST, BE STRONG AND WORKING HARD FOR FUTURE IS BEST THING IN LIFE. TRUST ME !!!. TRUST ALLAH SWT.


InsyaAllah HE SHOW U THE WAY  ^_______^  PUT IT SMILE ON YOUR FACE.

Dan bila saya dah naik CROWN DIAMOND MANAGER akan saya jadikan nya sebagai lagu tema video presentation saya. YA KEJAYAAN HARUS DI LAKAR untuk tontonan sahabat-sahabat yang lain sebagai pembakar semangat kan?  ^____^

Klik Video LAGU DI BAWAH INI




Ketika kau ucap kata selamat tinggal
Ku sangka diriku kan hancur oh, oh
Nestapa menyiksa membuat aku sedar
Hanya aku yang bisa mengubah arah hidup

Lihatlah, lihatlah aku buktikan padamu
Walaupun ku jatuh tapi tak tersungkur
Biarkan, biarkan ku berdiri sendiri
 
Kerana ku yakin masih lagi mampu
Bernyawa dengan sebelah jiwaku oh…
Ku tahu kau mahu melihat aku sugul
Tapi tak akan ku menzahirkannya oh, oh
Meskipun hatiku berderai bagai kaca
Ku kutip serpihannya dan cantumkan semula

Takkan ku biarkan mata mengalirkan air mata kecewa oh, oh, oh
Kini ku berani lebih berdikari yeah, yeah, yeah
Bernyawa dengan sebelah jiwaku  

SAJE KASIK TULISAN BESAR-BESAR..hehe macam nih dulu saya, yang saya rasa mak aii memang macam nak mati rasa tau tak ?? bila pikir balik tak guna la nak jadi ORANG GILA MACAM NAK BUNUH DIRI KAN ?? lebih baik kita BERUBAH JADI LEBIH BAIK DAN HEBAT dari terus membiarkan diri terus JATUH , WALAUPUN JATUH TAPI SAYA MASIH BELUM TERSUNGKUR.. MASIH BERNYAWA SEBIH JIWAKU.

HANYA KITA BISA MENGUBAH NASIB DIRI KITA, BUKTI SEKARANG LIHATLAH, KU MAMPU BERDIRI SENDIRI..


# BAKAL-BAKAL JUTAWAN IN FUTURE #

ME and NAS baris ketiga dari depan  hehe 

TAK SANGKA KAN?? DIAM-DIAM SAYA MENANAM UBI

DIAM-DIAM SAYA MENANAM AZAM DAN CITA-CITA

POKOK PANGKALNYA "YAKIN PADA KEBOLEHAN DIRI SENDIRI"

PERCAPAIAN DALAM DIAM MEMBUAHKAN HASIL YANG AMAT MEMBANGUN DIRI, SYUKUR PADA ALLAH SWT, KEJAYAAN YANG DI KECAPI ADALAH BERKAT USAHA DAN KETABAHAN DIRI. 

ALHAMDULILLAH, ALHAMDULILLAH SEMANKIN MAJU SEMANKIN KUAT ^______^


YANG BERUNTUNG SIAPA KITA DAN KELUARGA, CITA-CITA UNTUK MENGHANTAR BONDA DAN AYAHANDA SAYA KE TANAH SUCI DENGAN DUIT SENDIRI InsyaAllah bakal saya lunaskan dalam beberapa tahun ini.


JODOH ?? Saya dah lali dengan soalan ini bila dah berada di tahap ini, ramai kawan-kawan yang membuat andaian bakal PEMILIK CINTAKU SETELAH ALLAH DAN RASUL KU. 


TAPIIII...APE PUN ANDAIAN


jawapannya SAYA MASIH MENANTI JODOH YANG TERBAIK DARI ALLAH, MAHU KUMPUL SEBANYAK2 DUIT DULU..MAHU BERJAYA DULU, MAHU MENGUMPUL SEGALA ASSET DAHALU, MAHU MENERUSKAN CITA-CITA DAHULU soal jodoh TOLAK TEPI DULU.. hohoho..


Baik pikir beg LV ATAU BEG GUCCI yang di sambar dulu DARI PIKIR PASAL LELAKI BOSAN wooooooo !!! hoho  ^______^ .



 DAN KAMI BAKAL CROWN DIAMOND MANAGER IN FUTURE
 AMEEN.. ^__________^


JIKA KAU FIKIRKAN KAU BOLEH, KAU HAMPIRI BOLEH MELAKUKAN, JIKA KAU FIKIR KAN RAGU-RAGU USAHA MU TIDAK MENENTU. JIKA KAU FIKIRKAN KEMENANGAN KAU HAMPIRI KEJAYAAN, ENGKAULAH APA YANG FIKIRKAN TERKANDUNG DALAM PEMIKIRAN, BERFIKIR BOLEH MELAKUKAN FIKIRKAN BOLEH, PERCAYA APA KAU USAHAKAN TABAH APA USAHAKAN, BERTINDAK ATAS KEMAMPUAN 

KAU BOLEH, KAU BOLEH !!!   


Salam Sayang Kerana Allah Until Jannah 
Puteri Amna Balqies 

No comments:

Post a Comment