Jom klik hearbeat

Friday, June 1, 2012

Our Targeting on Next Year


Assalammualaikum wbt

Salam One Malaysia

Semalam saya MC so tak berapa sihat, Kelas on Wenesday night hari tu mmg happening giler. Semangat dan azam di curahkan untuk buat kami terus berjaya.

Masa muda nih lah nak berjaya dan mengumpul segala harta untuk masa depan kan?

Anyway bisness nih actually memberi peluang buat diri dan sahabat baik saya Nas betul-betul teruja, Bisness apa? PLEASE PM US di Facebook.  ^_____^

Doakan kami capai target about 4month sebab nak mengalahkan orang yang telah memecahkan rekod leader-leader CDM kami. Syabas dan saya kagum dlm usia 31tahun seorang teman kami telah berjaya memiliki MERCEDES BENZ C-CLASS dengan usaha beliau saya amat kagum. Hanya beberapa bulan sahaja.

Capai target dan usaha untuk kejayaan adalah matlamat saya dan bisness partner Nas buat masa ni. Siapa-siapa rasa-rasa nak tingkatkan ekonomi dan berjaya di puncak kejayaan MARI-MARI SERTAI KAMI.

Sekarang kami sedang berusaha untuk mencapai target kami untuk ke PARIS for next trip on MARCH 2013. Lagi beberapa bulan je lagi nak kejar kan. Mohon doa2 kalian supaya kami berdua di beri kekuatan untuk berjaya dan membantu kalian juga nanti.

Bak kata seorang leader saya memberi semangat kepada saya " BIAR DIA TINGGALKAN KAMU, KAMI BANTU KAMU UNTUK LEBIH BERJAYA DARI DIA, BIAR TERJOJOL BIJIK MATA DIA PASNI TENGOK KEJAYAAN KAMU, JADIKAN APA YANG DIA LAKUKAN PADA KAMU ITU MEMBAKAR SEMANGAT KAMU UNTUK LEBIH BERJAYA. KAMI AKAN BANTU KAMU"

Kata-kata seorang kakak dan leader saya, kejayaan dia memberi semangat jitu buat saya, TERHARU itu je yang mampu saya kata, sambil mengesat-ngesat air mata yang sedikit tertumpah, di selangi dengan pelukan erat teman-teman sepejuangan. Ya !! SAYA MAHU BERJAYA MENGECAPI IMPIAN seperti mereka.

Bukan nak menunjuk tapi saya mahu lihat kemampuan diri saya sendiri, Allah beri kita kudrat untuk mencari rezeki, apalah guna jika saya terus mengenang apa dan berharap pada mereka-mereka yang telah membuat saya sedih dan membuat hidup saya "DOWN".

Biarkan mereka menghina kita dan jangan biarkan maruah kita tergadai dengan perbuatan mereka yang kejam terhadap kita. JADIKAN ALLAH SEBAGAI PEMBANTU KITA, JADIKAN ALLAH SEBAGAI PELINDUNG KITA sentiasa dalam hati.


KUAT..KUAT DAN MESTI KUAT !!!! NAK PERGI PARIS KAN?  ^_____^ MARI TERSENYUM DALAM HATI. MARI MELIHAT PELANGI YANG AKAN PASTI KITA NAMPAK SATU HARI NANTI..

Ameen Ya Rabbal Alamin

Ok INI SESI UNTUK MENJAMU MATA DAN MOTIVATE DIRI YER  ^___^

This is  Eiffel Tower, Paris yang kami akan jejaki MARCH 2013 nanti uwaaaaaa teruja kan..kan..kan..




This is Our Dream Car and our target dalam masa setahun nih InsyaAllah pasti DAPAT, InsyaAllah USAHA-USAHA PASTI BERJAYA. Ameen dengan bisness nih pasti kita semua berjaya.

Tu kata leader kami KAK ANA SEORANG JUWATAN

"Alang-alang menyelup pekasam biar sampai ke pangkal lengan, Alang-alang dah buat bisness biar sampai kita dapat pakai kereta mewah" Kata beliau penuh menyakinkan kami. Dengan strategi bisness yang kami rancang InsyaAllah kami pasti kami berjaya.

AYUH TEMAN-TEMAN MARI KITA BERGANDING BAHU MENCAPAI MATLAMAT KITA.

BUKTI SUDAH ADA, CUMA KITA YANG KENA TENTUKAN.

This is OUR DREAM CAR kalau budak tu leh DAPAT KITA BILA LAGI? TAK KAN NAK MAKAN GAJI JE KAN?? hehe MARI-MARI..





 Macam biasa 
Iklan gandingan yang mantap kan..kan?

Gandingan sahabat dan bisness partner





Moga-moga Allah menambahkan memberi kita semua kejayaan dan menerbitkan kabahagiaan buat diri saya dan juga family nanti. Ameen.


Jumpa kita di Entry-entry menempuh kejayaan saya seterusnya.. ^____^


JOM PERGI PARIS !!!!   ^_____^


Salam Sayang Kerana Allah Until Jannah
Puteri Amna Balqies


2 comments:

  1. salam cik aqies,

    lama sudah saya tidak meninggalkan jejak di sini. since saya agak sibuk dengan kerjaya saya sebagai seorang pendidik di waktu cuti sekolah ni. banyak pulak rancangan dan slot yang memerlukan bantuan saya.

    since saya tak de ni, Alhamdulillah banyak yang menyokong perkembangan positif cik aqies meskipun ada insan yang dengki dan BUSUK HATI melihat cik aqies ingin bangkit.

    keluarkan segala kekusutan dari minda, gangguan akan terus mengganggu namun tidak semestinya kejayaan tidak datang jika adanya gangguan.

    cik aqies dah buktikan banyak perkara pada mereka yang memandang rendah cik aqies. Cik aqies kini bukan calang2 orang. InsyaAllah.

    saya suka dengan pepatah ini.
    "orang yang pandai tidak semestinya berjaya, Namun orang yang berjaya itulah orang yang pandai"

    salam rindu pada bulan kerana Allah.=)

    ReplyDelete
  2. " Orang yang bijak pasti berjaya, Namun untuk berjaya perlukan usaha dan kudrat yang ada, tanpa usaha macam mana nak berjaya kan"

    "Tiada orang yang berkjaya dan kaya raya tanpa usaha"

    "Tapi ramai orang yang miskin kerana kurang usaha, timbang2 kan keupayaan diri kita, doa dan usaha adalah senjata kita"

    "Nak tak nak kita yang usaha kita yang dapat"


    ^__________^ mari senyum lebar2 sebab nak pergi PARIS...

    ReplyDelete