Jom klik hearbeat

Sunday, February 12, 2012

Dari Mata Turun Ke Kacang...

Assalammualaikum wbt..


Akibat pulang lewat dari berjimba-jimba makan seafood bersama seorang rakan dan family beliau.Arini mata agak2 suku2 nak lelap *Tapi dah lelap pun sekejap* ngantok seh!! takpela janji pulang dengan rase aman di hati dan di perut.

Perjalanan malam bergitu lancar menuju ke Bagan Lalang (Sepang Gold Cost) lagi kan!! kali nih kami berjimba di malam hari pula.Ini semua sebab ada seorang ahli keluarga angkat beliau nak belanja makan *seafood* yang terkenal di tepi pantai itu.Pergi pun dengan niat nak menemani member ni yela sorang2 kan pompuan kesian dia.Tak sampai hati nak biar dia pergi sendiri.Alih2 macam biasa la tumpang la sekaki merasai makanan laut yang sudah pasti dan ternyata sangat best.

Even den nih tak leh makan seafood byk2.Tapi sekali dapat sotong *fresh* dari laut yang di goreng ranggup, mak aii!! makan jela tanpa kira pantang-larang yang telah di tetapkan oleh pihak doktor.Hehehe sedap woooo tak kan nak tengok je kan.Rezeki depan mata *ngapp* jela.Tapi kali ini lupe nak snap gambar makanannya..seyes saya terlupa!! dah tengok makanan depan mata dengan perut yang lapar, lupa nak amik gambar hehe.

Berbalik pada cita asal yang bertajuk di atas..

Akibat kejadian malam meredah ke Bagan Lalang pagi ni jadilah aksi yang agak tak melampau nih.

Sila *Ignore* budak pakai tudung pink tu, dia memamg slalu macam tu kalau ngantok.Lagi-lagi kalau bos Takde.Memang hobi beliau adalah *Ketidoran*.Inilah jadi nyer



Dan selepas bangun dari tido *ngapp* benda alah nih siap bagi kat Bos lagi.Bos pun join makan kacang RM 2.OO nih.




Sekian..

No comments:

Post a Comment