Jom klik hearbeat

Monday, February 27, 2012

Menara Tinjau Bukit Ampang..

Assalammmulaikum..wbt


Salam satu dunia..hehe

Pada minggu lalu saya berkesempatan menghabeskan masa yang terluang dengan berjalan2 bersama rakan sejogging saya sape lagi Cik Rabiatul. Dia nih kawan sekolah saya kalau nak kenal lebih lanjut g la cari2 kat Facebook. hehe


Nak di jadikan cerita..

Dia bawak saya pegi makan kat Menara Tinjau Bukit Ampang. Kat mane?? kat Ampang la. Ni kali pertama sampai sane. Serius tak penah sampai pun sebelum ni, sepanjang idup. Dan tak pernah tahu pun kewujudan bukit tersebut. Hee =) jakun sekejap anak pak razak ni.

Tinggi jugak bukit ni. Pe yang best? Dapat tengok panorama Bandaraya Kuala Lumpur dan bangunan sekeliling nyer. Bila Malam lagi cantek. Dasyat jugak K.L nih bila dah malam, baru saya perasan!! banyak lampu2 yang menerangi bangunan-bangunan pencakar langit, seyes saya terpana sekejap. Hati pun jadi sayu, indahnya bumi ciptaan tuhan. Macam dalam mimpi bole ade "moment" macam tu.

Hari berita gembira saya bakal bergelar graduan di sambut berdua dengan sahabat saya tu. Thanks my frenzz kenalkan aku dengan BUKIT AMPANG dan tempat makanan yang sedap tu serta air sirap selasih yang sangat bestt itu.


Saya bersama Air Sirap Selasih




Air Sirap Selasih bersama Air Sirap Bandung Selasih Special..yum yum



Rabiatul jurukamera saya..hehe



Sekian.. =)

No comments:

Post a Comment