Jom klik hearbeat

Sunday, February 12, 2012

Hadiah Cinta Buat Diriku..

Assalammualaikum wbt..


Hadiah cinta kali ini hadiah cinta dari sahabat-sahabat sejati saya.Sahabat yang mencerikan hati saya.Yang sentiasa bersama2 menyulam kasih kerana Allah.

Sangat Happy =) kerana..

Last Week adalah hari yang sangat membahagiakan.Sebab belum sampai hari jadi,dah dapat hadiah istimewa dari sahabat2 yang sangat saya cintai kerana Allah.

Buat Kak Liya..

Terima kasih kak atas persahabatan yang terjalin,Nasihat mu amat berguna pada ku untuk memandu diri ke syurga abadi..huhu *Touching* Saya sayang akak kerana Allah yer!!

Ni hadiah yang saya terima *I like!!*



Buat Rabiatul Fazraa

Akak sentiasa Sayang Adik Kerna Allah selamanya.Kata-katamu buat diri akak tambah semangat!! terima kaseh atas kejutan ini.Nanti kita jumpa lagi yer. dah baca dah buku2 nya hanya tinggal lagi satu buku untuk habiskan..

Ni hadiahnya sangat2 terharu menerimanya..



Terima Kasih buat kalian berdua..

No comments:

Post a Comment