Jom klik hearbeat

Thursday, February 2, 2012

Menangis puas-puas..





Assalammualaikum wbt..


Demi..
Buat ibu dan ayah yang sentiasa mengiktiraf kebolehan saya..
Saya akan sentiasa berusaha,mana tahu ini kesudahan yang saya akan dapat..

Tapi..
Biarkan saya menangis puas-puas hari ini..
Saya harap, saya hanya bersedih untuk hari ini saja..
Dan esok dan hari yang seterusnya saya akan tabah semula..

Saya berharap dan berdoa akan jadi anak yg solehah,anak yang baik buat ibu dan ayah..
Saya akan buat yang terbaik..InsyaAllah
Sebab saya kan anak ibu ayah yang tabah..

Yes!! saya akan menunggu hari2 bahagia saya nanti!!
Hari di mana saya menggapai segulung ijazah di hari yang penuh gemilang..
Bersaksi kan Ibu dan Ayah..
Pasti saya bahagia..
Ibu ayah jua..


=) peace !!

p/s : Mood jiwa-jiwa setelah menonton episod 1 "Personal Taste" cerita korea.

No comments:

Post a Comment