Jom klik hearbeat

Tuesday, February 28, 2012

Tertunai Sudah..

Assalammualikum wbt,


Big Apple Donut weeeeee....♥♥♥




Makan Time !!! bestnya akhirnya tertunai hajat nak makan benda alah ni. Hepi sesangat sebab my bff syasya setuju nak teman pegi One Utama lagi. Yer ikutkan dah bapa kali dah sesi terjah-menerjah One Utama ni. Tapi yang menyedihkan kami tetap sesat. Dan hari ni syasya bawak team member opis dia si liza dan lagi sorang tak hafal lagi nama dia haha. Macam biasa saya lah orang yang bertanggungjwb jemput mereka-mereka ini memandangkan saya yang paling jauh sikit kilometernya dari opis mereka-mereka ini.




Kemudian kami berdua lunch di FoodCourt Jaya Jusco dan kami makan sejenis hidangan nasi dari negara jepun. Rasanya ??? seyes sedap!! dan murah.


Dan ini aksi2 selepas kekenyangan..Ratu Peace (saya la tu) dan ratu senyum lebar my bff (Syasya) dan Ratu kecik si (Liza).


Ummi Syasya My Bff ( mcm si dara pingitan) jeles Abi kang tgk pic bini dia



Kami yang comel weeeee =)




Saya dan Kawan opis syasya Liza
( Liza saya ingat awak je yg sepet saya pun la ) hehe




And Last yang paling "Awesome"!!! ♥♥♥ ade benda baru dlm kete saya..

Taraaaa cik rabbit pink yang comel




Sekian ♥♥♥..



Monoloq PAB : Saya Happy sekarang ni biarpun saya sendiri. Atleast saya dah berjaya hidup sendiri dalam keadaan yang sgt bahagia. Thanks everybody yang sentiasa ada memeriahkan hidup saya. Kasih syg anda amat saya hargai..sob..sob..sob tetibe touching!!

No comments:

Post a Comment