Jom klik hearbeat

Friday, March 30, 2012

Buat Sahabat Ku Syasya



Assalammualaikum wbt,

Ucapan dan nasihat ini khas buat mu sahabat.


Buat sahabat ku syasya,si pokok hijau ^__^
Ku sentiasa bersama mu
Thanks for this entry
Touching aku weii =(

Sama2 sedih,bila saya sedih
awk pun sedih, bila saya cite pasal
idup saya awk sentiasa kat sebelah
mendengar cite2 saya.

Saya memang slalu lemah,slalu kena buli,bab kawan2 ngan laki nih slalu failed sebab saya tak pandai nak berkawan sbnrnya..last2 saya kenal buli dan kena tinggal
huhu malang!! tu je yg bole kate.Awk ngan kak azie slalu protect mcm power rangers hehe

bila xde awk ngan kak azie
jadi terumbang-ambing
bercinta sume punah
hati sakit, air mata apatah lagi
berjurai2 mcm hujan..

Saya tak sekuat awk
setabahnya hati awak
sakit awk pendam, slalu wat2 mcm takde pe yg jadi padahal nangis dalam toilet berbaldi agaknya air mate bole tadah..haha saya ngan kak azie slalu ngumpat awk bila nampak mata awk merah.sebab kami faham mesti ade yang pedih dlm hati yang nak dkongsi dalam toilet tu.Pastu baru kami hehe ^__^.

Kunun2 mcm tahan airmta tapi bila saya tanya. terus kuar banjir
Ya! ni la kawan baik saya, daH kawin pun still mcm nih rupernya..

Be strong! ummi, pe2 pun terjadi ini pilihan awk dan qada dan qadar yang Allah berikan pada awk dan tak lupa juga buat saya, kadang2 kita tak harapkan orang balas jasa kita tapi,kita nak orang sayang kita ingat kita dalam hati dia.pandangla kita walaupun kita ni tak la seberapa sempurna.kan awk?? atleast kita dah berkorban untuk dia.Tapi bila dah tak nak buang kita camtu je (touching) sob..sob..sob..

Tapi kita sentiasa "update" diri kita cuba jadi yang terbaik di mata dia.Ya!! kita dah usaha sedaya kita,tak mengalah juga dan tak jemu2 tunggu.

Ape pun saya tetap kawan awk dunia akhirat, anak2 awak anak saya juga..hehe SAYA SAYANG AWK NGAN KAK AZIE SGT2 KERANA ALLAH.

Doakan saya dapat suami soleh yer!! ngeh..ngeh ^__^ tak soleh baik pun sudahla.Yang penting tak buli saya je..sayang saya dan jadi husband yang paling baik dlm idup saya..uwahh!! AMEEN..AMEEN..

Jangan sedih2 tau, saya sentiasa pinjamkan bahu saya nih utk awk!!





Sekian,


Salam Sayang Kerana Allah
Puteri Amna Balqies

1 comment:

  1. walaupun bahu saya dah ada orang pinjam, auni, adli, abi tapiii saya boleh je beri pinjam pada awak, sebab sebelum ada auni dan adli, awak dah guna bahu saya terlebih dahulu, tidak wajar saya ketepikan kawan yg pernah bersama dgn saya. me love u too. nnt belikan saya spec tu ek. sebelum 27 April 2012. hihiii. i pun nak gojes u.

    ReplyDelete