Jom klik hearbeat

Friday, March 23, 2012

Salam Hari Lahir 23hb March 2012



Assalammulaikum wbt...

Terima Kaseh Atas Segulung Ucapan dan Doa Kalian Semua!!

Khas buat diri "Selamat Hari Lahir" Syukur Ke Hadrat Allah SWT kerana di panjangkan umur dan di beri pelbagai nikmat kehidupan yang amat besar dlm hidup.Buat bonda dan ayahanda TERCINTA terima kerana menjaga puterimu ini sehingga ke seumur ini. Buat adik2 dan adik2 angkat saya "Akak sayang kamu semua kerna Allah!" sama2 kita pelihara hubungan kita sehingga ke syurga!! Ayuh kita ke syurga!! =)

Sesungguhnya pertambahan umur adalah bukti yang Allah masih memberi peluang dan ruang untuk saya terus menambah ilmu dunia dan akhirat..dan bukti juga "Allah sayang kita semua!!" Alhamdulillah..

Semoga Allah memberi yang baik2 aje pada saya dan juga keluarga..Khas buat teman2 tiada kata yang lebih indah dari saya" Saya sayang kamu semua kerna Allah!!" terima kaseh atas persahabatan yang terhulur dan luhur dari anda semua.Kasih kita bukan setakat ini sahaja tetapi doa saya moga kekal sehingga akhirnya..Ukhuwah fillah!!

Selebar dan segunung tahniah juga buat semua teman2 sepejuangan yang bakal berkonvo bersama nanti dan sedang atau baru meyambung ke peringakat "Master" doakan saya juga sebaris dgn anda...Mari kita memperluaskan ilmu,menajamkan minda serta menambah ibadah sejajar matlamat kita sebagai khalifah di bumi Allah..

Sekian,

Salam Sayang kerana Allah

Puteri Amna Balqies

No comments:

Post a Comment