Jom klik hearbeat

Thursday, March 8, 2012

Pesta Buku Islami 2 -Putrajaya




Assalammualaikum wbt..


Pada 3hb March 2012 saya telah berjaya merealisasikan misi ingin ke tapak Pesta Buku Islami 2 Di Bangunan Perbadanan Putrajaya Presint 3 Putrajaya. Mula2 misi hampir tak tercapai akibat "BFF" sorang tu xleh kuar. (kecewa) pada mulanya, but akhirnya adik saya dan suaminya bersetuju untuk merealisasikan impian saya ke sana.

First thing bila sampai dalam hati (Alhamdulillah)!! Misi tercapai..Dan sejurus itu cpt2 saya menghantar MMS pic banner kpd BFF saya dan beliau memberi ucapan "Tahniah!!" sebab dah berjaya dalam misi itu (Gembira)!! yeay!!..


Gerai-gerai Faveret saya..(TELAGA BIRU,PTS DAN MUSTREAD)





Buku-buku yang berjaya di beli



dan Novel Islami feveret saya dari (Ustazah Fatimah Syarha)yang latest!!




Nih yang paling best bila dpt jumpe (Ustaz Hafiz Hamidun) dari dekat.






And Lastly taraaa..Zahra pun ikut nih dah penat.



huhu teruja dapat pergi thanks to my adik and her husband sebab sudi menghantar kakak diaorang nih..


Monoloq PAB : Ade give special untuk BFF saya sian dia tak dapat ikut xpela kan InsyaAllah nanti collect yer!! . Misi seterusnya sedang dalam percaturan hati. Doakan moga2 misi seterusnya berjaya.

No comments:

Post a Comment