Jom klik hearbeat

Monday, March 19, 2012

Otomen wira baru saya..

Assalammualaikum wbt


Otomen (Ultraman) nama asalnyer VS Buku


Semasa sibuk bersama kelaurga bagi menghadiri Hari Keluarga.Tetibe phone saya berbunyi (tit..tit)tanda ade sms masuk dari seorang teman. Tgk punya tgk dari BFF saya upernya.

BFF : Salam nak pesan beli ape2?? saya kat luar nih

Saya : Nak karton !!!

BFF : Ok (tapi tak tanye karton ape) hehe

Dan inilah hasilnya Taraaaaa!!!



cute kan..(Dok sebelah diam2 k) hehe

Semalam BFF saya hadiahkan saya benda alah nih. Mula2 tengok (terkesima) plus saya terharu seumur idup nih la firstime dpt kartun otomen. Walaupun mase kecik inilah hero kartun yang amat di gilai ramai budak2 sebaya saya era 90an. Masa tu saya sekolah rendah dan menetap di kuaters ATM lagi. Kerana mase tu benda alah nih famous sgt harga pun sgt mahal, jadi kami tak penah merasa memiliki kartun ni. Ayah ckp benda alah tu mahal. Baik beli makanan atau buku dari benda Alah yg tak berfaedah macam tu. Naluri si kecil hampa masa tu. Mainan sering di tukar ganti dengan bahan bacaan. Dan hasilnya saya sangat fanatik terhadap buku melainkan benda lain. Tengok kedai buku masuk itu perkara wajib. Pesta Buku terjah!!

Dan hasilnya ayah berjaya mendidik kami adik beradik berlajar ke tempat yang lebih tinggi. Ajaran Agama di didik, ilmu di beri dan hasilnya anak ayah nih berjaya mengemgam segulung ijazah.

Otomen dan rakan2



Sehingga lah mencapai umur sekarang ni haha..lawak tapi ini kisah benar. Baru dapat kumpul karton2 ni. Happy dan teruja. Bila dah ade kete penuh ngan karton bak kata adik saya mummy kepada anak buah saya Arissa Az-Zahra "Makyong dah leh Geng ngan Aisa la"..hehe nak wat mcm mane kan. Atleast Hati senang dan tenang.

Dan semua benda2 alah nih hadiah dari teman2 BFF tersayang..Time kaseh yer sebab sentiasa memahami dan melayan kerenah teman mu yang sorang ni.


Sekian..




Monolog PAB : Tinggal bapa hari lagi menjelang hari kejadian. Pantas sungguh masa berlalu!!. Moga2 Allah sentiasa memberi Rahmat buat kami sekeluarga dan juga buat anda yang setia membaca. Saya sayang kamu semua kerana Allah =)

No comments:

Post a Comment