Jom klik hearbeat

Wednesday, June 6, 2012

TRIP TO LONDON-PARIS

Assalammualaikum wbt

Salam One Malaysia,

Seminar Seberang Laut ke London - Paris

Lama tak update blog maklumlah agak sibuk sejak akhir-akhir ini dengan tugas di pejabat dan bisness yang baru di ceburi.

Alhamdulillah rezeki InsyaAllah akan menyusul bulan depan dan bulan-bulan seterusnya. Alhamdulillah berkat doa dan sokongan dari bisness-bisness partner dan sahabat-sahabat yang setia memberi semangat untuk meneruskan perjuangan.

Thanks juga buat Leader CDM-CDM yang hebat dan ternyata ilmu yang di berikan amat berguna buat saya dan team. Walau team leader CDM semua dari IPOH tapi semua sangat-sangat komited dengan tugas-tugas untuk memastikan kami di tempat yang terbaik. Bukan buat diri mereka saja tapi menentukan masa depan kami dan company yang kami terajui. Dari jauh sanggup datang turun padang memimpin kami sehingga ke puncak.

Tak sia-sia kot dtg kelas mingguan dan hujung minggu, tak sia-sia balik tgh malam untuk mendapat impak yang maksimum dalam bisness yang di terajui oleh kami.

CDM-CDM HEBAT - kak ila, kak meen, kak zura, kak wan

Special Big Thanks buat CDM Kak Meen, CDM Kak zura, CDM Kak Misah, CDM Kak Ila, dan DDM-DDM, DSM-DSM dan sahabat-sahabat SM dan SSM. Bersama kalian buat semangat saya dan bisness partner lebih bermotivasi untuk maju terus ke depan

TAK SABAR NAK NAIK PANGKAT DAN DI RAIKAN. ( Selalu sebut dalam hati )

TAK SABAR NAK BERINCOME 10+++++++ K every month dan memiliki kereta idaman.




DAN YANG PALING TERUJA...

TAK SABAR NAK G TRIP TO LONDON-PARIS Next Year March 2013 

Apa pun saya ucap syukur dalam hati, sesungguhnya Allah yang lebih mengetahui apa yang terjadi sebelum ini. Jadikan ianya sebagai PEMBAKAR SEMANGAT untuk lebih ke hadapan. 

Alhamdulillah rezeki yang melimpah adalah berkat kesabaran dan kekuatan sebagai tanda kasih sayang Allah buat saya. Yang berlalu biarlah berlalu.

SAYA DAH MAKIN KUAT DAN SEDANG MENUJU KE PUNCAK KEJAYAAN SEKARANG NIH

MARI SENYUM LEBAR-LEBAR  ^__________^   SEBAB NAK DAPAT KERETA BESAR DAN INCOME BESAR TAK LAMA LAGI DAN BERPELUANG BERCUTI-CUTI BERSAMA SAHABAT-SAHABAT.

ALHAMDULILLAH, yeayyyyyyyyyy  ^____________^

TERIMA KASIH SEMUA



SPECIAL THANKS BUAT SAHABAT DAN BISNESS PARTNER  Yusnastri a.k.a Nas  dan juga buat Sahabat Baik saya yang di mana pun anda semua berada. Saya Sayang Anda Semua Kerana Allah Until Jannah. Mari jadikan perniagaan salah satu ibadah dan menjana kehidupan yang lebih baik di masa hadapan.

"Anda sahaja yang mampu mengubah nasib hidup anda sendiri"

Buat sahabat yang ingin tahu lebih lanjut tentang bisness dan menjana pendapatan macam saya bole PM saya di Facebook  ^_____^ seperti nama di bawah :

PUTERI NURAISHAH HUMAIRA AZIELA  Add Me and InsyaAllah buat appoitment and setting time buat anda.


Sampai jumpa lagi


Salam Sayang Kerana Allah Untill Jannah
Puteri Amna Balqies





2 comments:

  1. Buat sahabat Untill Jannah

    Eira Eixora : Alhamdulillah berkat doa dan tawakal pada Allah. Semoga Anda jua peroleh kebahagian dan kegembiraan di dunia dan akhirat.

    Ameen..

    ReplyDelete