Jom klik hearbeat

Wednesday, February 22, 2012

Hari Yang Indah..

Assalammualaikum wbt

Hari ini sangat indah. Even saya di serang demam selsema seketika. Semalam bonda masak special buat keluarga kami, Nasi briani, ayam masak merah, pajeri nenas dan gulai briani. Sangat sedap sehingga menjilat jari. Gambar tak sempat nak "snap" sebab gelojoh sangat tengok makananan yang penuh atas meja.

Hari ni juga bawak kete dengan keadaan yang sangat mengantuk akibat makan ubat demam dan selsema. Naseb baik bawak kete dengan selamat ke opis. Hari juga "condition" kereta sangat bagus di sebabkan tlah di servis semalam di Perodua Balakong. Alhamdulillah dan terima kaseh buat ayah terchenta yang sudi membantu untuk menghantar kereta kecik tu. Dan dalam 2 hari saya terpaksa membawa kereta Vios bonda ke opis. Akibat lama sgt tak bawak kete besar, saya agak berasa janggal dan aneh. Bila gear Vios di bawah, Gear Myvi pulak di atas. Agak sedikit lembab pemanduan di sebabkan saya agak kekok. hahaha pe la macam-macam hal.

Terasa sengal seketika pada 2hari terbabit gara-gara bawak kete yang berbeza.


Monoloq PAB : Pokok pangkalnya kita kena sedaya upaya belajar memandu pelbagai jenis kete. Dan yang paling penting skill pemanduan itu kena lah selamat dan tak membahayakan pihak sebelah yang menumpang.

SELAMAT BELAJAR MEMANDU kepada yang sedang belajar ala2 kura-kura baru dapat kaki. Semoga anda berjaya dengan cemerlang!! =)


Sekian..

1 comment:

  1. kura-kura belajar mandu,
    belajar mandu dalam MYVI,

    yang duk sebelah pemandu harapnya x melelapkan mata ketika si kura-kura ni belajar mandu,bukan ley percaya pemandu baru zaman sekarang. lopak dan lecah semua diredah.

    ReplyDelete