Jom klik hearbeat

Wednesday, April 18, 2012

BUNCIT is COMEL ^__^


Assalammulaikum wbt..


Saya terjumpa kata-kata nih dalam FB adik saya

Seyes saya tergelak, but ayatnya  "sweet"

Mybe adik saya suke ayat di atas sebab hubby dia pun dah membuncit

Buncit di perut mybe sesetengah orang pompuan suke sebab cute kot


hahaha  ^___^  bole jadi bantal sambil bermanja-manja atas perut cik abg syg

Pernah seorang teman mengajukan soalan begini :

" weihhh ko suke tak kalo laki ko nanti perut bulat? "

lalu saya pun menjawab  :

" Aku tak kisah sgt kalo sok-sok bakal hubby aku perutnya sedikit bulat "

" Aku terima dia seadanya, nanti aku belikan dia GEL HALIA MUSTAJAB, leh soh dia kempiskan perut dia "

" Tapi kalo sekiranya perut dia bulat2 biase je aku tak kisah pun, janji dia syg aku hehe "

( sambil buat muke comel   ^___^ )


MUNGKIN BOLE JADI INI FAKTA

Ramai perempuan suke suaminya berperut bulat, sebab ramai yang kata comel  ^___^ 

Tapi saya tak tahula ada yang kata mereka ini romantik ???  -__-


YEKE ?? ermm apa yang saya tahu manusia nih berbeza-beza perwatakan dan tingkah laku

Ape pun citarasa kita ni mybe berbeza-beza mengikut individu itu sendiri
 

Tapi lelaki memamg kurang selesa bila perut mereka mulai membulat dengan TEGAR

Ini fakta dan mengikut pengalaman saya hehe ( pengalaman ?? ) hehe  CITE LAME sila abaikan malas nak stori mori kat sini peaceee  ^__^



BUNCIT TU SEBENARNYA TANDA DIA BAHAGIA DENGAN ANDA

DULU KALAU DIA KURUS MYBE DIA KURANG KASIH SAYANG

BILA JUMPA ANDA DIA SENANG HATI DAN MAKAN PUN LALU SEMACAM JE

SAMPAI ANDA KAT SEBELAH PUN DIA TERLEPAS PANDANG 

HEHE   ^__^

HARGAILAH DIA EVEN DIA BUNCIT 


DAN LAHIRKANLAH RASA SAYANG YANG TAK BERBELAH BAGI PADA DIA 


DARI ANDA KENAL DIA MASA DIA "SLIM" DAN " MEMBULAT"

DAN KATAKAN PADA DIA BULAT TU COMEL

MESTI DIA MALU-MALU DAN SUKEEE HEHE  ^__^

memandai je saya nih kan ??? 


ok daaaaaaa 



Salam Sayang Kerana Allah 
Puteri Amna Balqies




2 comments:

  1. apakan beza lelaki boyot dengan lelaki buncit ek?.. tapi yg penting.. saya nak mantainkan perot sy macam sazali samad x pun arnold swazenegger....

    yeah3..

    Salam Sayang Kerana Allah (mohon share)
    Kepincangan dunia

    ReplyDelete
  2. BOYOT tu perut BESAR dah melurut kebawah
    (kes dah byk sgt lemak tau lebih di kenali sbg obesiti)

    atau lebih ringkas dah lebih GEMUK

    BUNCIT tu baru berjinak2 nak besar kan perut akibat senang hati.

    Biar buncit di pipi jangan buncit di perut.

    ReplyDelete