Jom klik hearbeat

Sunday, April 1, 2012

Al-Quran The Love Letter Of Allah




Assalammualaikum wbt,


Al-Quran The Love Letter of Allah

Buat Adik kandung saya Muhammad Alif

" Nah akak suka baca Al-Quran kan, Nih hadiahkan untuk Akak !" Kata adik saya. Sambil menghulurkan sebuah Terjemahan Al-Quran Al-Hidayah Al-Quran Al-Karim

" Uwaaa Alhamdulillah Terima Kaseh! ^__^ terharu ! syukur. Berbunga-bunga kegembiraan dalam hati.

Bingkisan rasa ini buatmu dik, terima kaseh kerana menghadiahkan kakakmu sebuah Terjemahan Al-Quran. Syukur Alhamdulillah saya memang ingin memilikinya dari dulu tapi yang kecil dan kompak untuk saya membawanya dan membacanya di mana-mana je.

Doa kakak moga-moga Allah memberikan rahmat buat dirimu dalam mengejar ilmu. Akak sayang kamu juga kerana Allah selamanya.

Syukur Allah memakbulkan doaku! Yes! da ade Al-Quran Lengkap. Moga-moga ianya menjadi rutin yang seharian dalam hidupku. Ameen.

"Ya Rabb Engkau berikanlah aku kekuatan untuk mengubah segala kedukaaan kepada kegembiraan.Engkau jadikan Al-Quran ini sebagai panduan dan pengubat seluruh kedukaan dan lelah ini" Ameen.


"Ketahuilah, hanya dengan mengingat Allah (zikrullah) hati menjadi tenang".
Q-S Ar-Ra'd ayat 28.




Salam Sayang Kerana Allah
Puteri Amna Balqies

1 comment: