Jom klik hearbeat

Thursday, April 19, 2012

Perodua 1

Assalammualaikum wbt


Salam Jumaat yang penuh barakah,

Hari ini saya mahu ke Pusat Servis Perodua Balakong. Meter dah sampai ke 10,000km dan dah terlebih dah pun, so sebelum apa-apa jadi dan berjalan lebih jauh ianya perlu di servis mengikut penjadualan yang telah di aturkan. Maklumla saya nih bukan tahu pe pun pasal kereta. Tahu pandu je. Sometimes ada jugak tanya-tanya dan study sikit-sikit dari orang yg lebih mahir. Atleast ada effort nak bertanya pasal kereta-kereta nih. hehe even takde pun study pasal enjin-enjin ni.

Maklumlah saya budak management bukan budak mekanikal  ^__^ peacee !!

So, today kesihatan pun tak berapa baik. Dalam beberapa hari ni keje bergelumang dengan ubat-ubatan. Stress pun bertambah. Lagi-lagi pada orang yang tak memahami keadaan.

So sorry kalo ade yang terkena marah atau kena angin sepoi2 kena marah. Orang tak sihat lagi kan nak ajak bergadoh memangla sengal namanya.

Apa pun kaki harus melangkah, hidup perlu di teruskan. memang tak sihat tapi tak sihat pun still kena bekerja kan. Larat kan jugak. Mahu atau tidak jawapannya HARUS. Next week saya kena attend interview. Today dah dapat call dari company ni. Sejak habis belajar lagi saya dah dapat offer but sebab terlalu sibuk dengan kerjaya sekarang saya lebih memilih untuk menukar kerja. But this offer for me amatlah baik. Sangat-sangat bersesuaian dengan kelayakan saya. They wanted me to be School Consultant Officer dan bekerja di bawah falkulti.  Lebih berat dari jawatan sekarang Admin Executive. Risau, Gusar, dan Excited !! semua rasa dalam hati ni. Tak tahula macam mane nantikan cerita seterusnya nanti.

Bak kata adik saya "Sediakan tapak sebelum bergerak ke tapak yang lain" GOOD LUCK KAKLONG!

HEHE thanks sebab always bagi semangat.InsyaAllah saya akan mencuba.

 

#  memakai jubah konvo yang lalu bagi menaikan semangat di hari jumaat hehe  #


Pantas masa berlalu, dah nak bertugas ke tempat baru, Ya Allah murahkan rezeki ku dan tabahkanlah hatiku. Ameen.

Monoloq PAB : Agak-agak opis baru ada masa nak main FB dan Update Blog tak?? Hopefully  ^__^



Salam Sayang Kerana Allah
Puteri Amna Balqies

No comments:

Post a Comment