Jom klik hearbeat

Sunday, April 8, 2012

Pre Convo PART 1.


Assalammualaikum wbt

Testing..Testing..Testing !!! berat jugak kepala pakai benda alah nih. Tapi Happy dapat jugak merasa pakai buat kali kedua Pertama
( Diploma ) and second time nih time ( Degree ). Syukur Alhamdulillah berkat usaha dan doa ibu bapa serta kawan-kawan akhirnya saya sampai juga di tahap yang amat membanggakan. Thanks to Allah for give me such a wonderfull life even adakalanya dugaan sentiasa hadir dalam hidup ini.

Alhamdulillah semalam sempat mengambil "Robe" (Jubah Konvo) kat Kampus. Perasaan "excited" bila mereka menghulurkan robe kepada saya dan mengatakan "Congratulation!" Yes!! dah konvo jugak saya rupanya. Secara peribadinya sedih + gembira + excited nak pakai "time" konvo nanti. Dah "testing robe" maka saiz M sesuai untuk saya berbanding saiz asal robe bersaiz S mengikut kekecilan diri. Tapi bila pakai saiz S senteng! so yang lebih sesuai dah selesa adalah saiz M.

Tudung dan baju rasmi untuk konvo telah pun saya beli. "Image" kasual dan kemeja jubah moden muslimah dan Pashmina Purple adalah pilihan saya untuk upacara rasmi terbabit. Thanks! to my BFF yang tak jemu-jemu teman saya pergi mana-mana semata-mata nak cari Pashmina Purple tu. "Really appreciate your sacrifice". Hanya ucapan tanda terima kaseh dan doa buat anda sebagai tanda sokongan saya yang tak berbelah bagi untuk menaikkan semangat anda juga bagi mengikut jejak-jejak saya kemudian.

"Takpe tak lama lagi kan. 2tahun je lagi". Relax ^___^


And, this Friday Full Rehearsal Convocation Ceremony Kuala Lumpur Metropolitan University, will be held at Main Hall PICC, Putrajaya on Friday 13 th April 2012. All students must be able to attend on a full rehearsal involved. So, this Friday ambik off day. Nak terjah Putrajaya tu pun satu cabaran gak. PICC tu ntah manalah tempatnya. Mahu sesat menyesat kat situ kang. Pegi awal adalah cara yang terbaik untuk megelakkan kesesatan jalan hehe.


Btw, SELAMAT BERKONVO KAWAN-KAWAN!! ^__^



Sekian,



Salam Sayang kerana Allah,
Puteri Amna Balqies

1 comment:

  1. PICC, tmpt sy ambil diploma. bgnn dia bentuk topi yg awak pakai tu. mmg tersergam satu2nya bgnn tu. best.

    ReplyDelete