Jom klik hearbeat

Thursday, May 24, 2012

Mari Menuju Puncak

Assalammualaikum wbt

Salam Jumaat Yang Penuh Barakah


Mari Menuju Puncak, hopefully first meeting bisness sabtu nih membawa penuh pengertian buat saya, Nas dan bakal-bakal team yang akan menyusul selepas kami.

Melihat kejayaan mereka memberi suntikan baru kepada diri, mahu berjaya seperti mereka, mahu gembira seperti mereka, mahu memiliki kesenangan di dunia dan InsyaAllah till Jannah itu yang saya mahukan. Hidup bahagia dunia akhirat.

Kata-kata semangat dari kakak-kakak yang saya sayangi kerana Allah semua amat saya harapkan.

" Doakan saya yer kaklong, InsyaAllah kalau saya berjaya saya bawak akak shopping"

" InsyaAllah moga-moga berjaya akak doakan" kata-kata dari kak faizzah Mokhtar

" Ila jom kita usaha sesama  ko nak g Holand tak tgk bunga tulip? " kata-kata bisness partner Nas

" Nak la Nas adeii bila agaknya kan..kan.. InsyaAllah" jawab saya

" Ko tgk orang lain berjaya mesti ko pun mahu berjaya kan? kata Nas

" Yes !! kita usaha ok" jawab saya

Nas sahabat yang tak putus-putus memberi semangat ketika saya "down" tak lupe jua buat sahabat baik saya yang lain. Budi kalian Allah sahaja yang dapat membalasnya.

Ukhuwah fillah buat semua.


mahu mengambil semangat kejayaan seperti mereka. Mahu mendapatkan rahsia kejayaan sperti mereka mahu melangkah berjaya seperti mereka dan mahu bahagia seperti mereka

Ya Allah pimpin ku ke jalan kebahagiaan dan kejayaan

Ameen

Mahu ke Holland melihat bunga tulip pink bersama sahabat saya Nas 
seperti mereka



Indahkan impian mereka tercapai

InsyaAllah selagi usaha dan doa tak putus-putus pada Allah

selagi itu kita sama-sama ke puncak

Ya Rabb berikan Aku kekuatan untuk mengubah segala kedukaan ini  kepada kegembiraan

Ameen Ya Rabbal Alamin

- rujukan gambar dari Hanishaizi.com-


Salam Sayang Kerana Allah
Puteri Amna Balqies




No comments:

Post a Comment