Jom klik hearbeat

Thursday, May 3, 2012

A thousand years



Assalammualaikum wbt.


Malam tadi saya gigih memhabiskan membaca Tafsir Al-Quran Surah Al-An'am dan kemudiannya saya meyambung pula membaca sebuah novel dari novelis popular Anis Ayuni, secara tiba-tiba airmata saya tumpah menitis satu persatu, bukan dek kerana penceritaan di dalam novel tersebut tetapi bait-bait lirik dalam lagu dari penyanyi  "Christina Perri" yang berjudul "A thousand Years" yang saya dengar dari mp3 saya. Syahdu pulak.

Sila "Klik" Play di video di atas untuk menghayati lirik yang sedih nih  (sob..sob..sob)

And this part of lyric buat saya menangis, sungguh saya teringat banyak benda yang buat saya sedih. If i could to say sometihing to someone that i really love i would say this to him. Maybe someday and maybe one day. Lagi-lagi bila sendiri, ingat semua orang, ingat family and everything that i leave. Sungguh dalam hati i miss everything.

Mood : Touching  =(

"Love u a for a thousand years and more"  (saya sayang awak bertahun-tahun dan lebih dari itu)
 
Time stands still
Beauty in all she is
I will be brave
I will not let anything take away
What’s standing in front of me
Every breath
Every hour has come to this

One step closer

I have died everyday waiting for you
Darling don’t be afraid I have loved you
For a thousand years
I love you for a thousand more
And all along I believed I would find you
Time has brought your heart to me
I have loved you for a thousand years
I love you for a thousand more

# really felt alone right now..

Allah..Allah terkadang rasa mahu semahunya berasa jauh dari semua perasaan.
terkadang terasa mahu buang segala masalah dan tekanan
tapi.. bergitu payah
tapi..bergitu saya inginkan kebahagiaan yang di rampas dengan sekelip mata
kerana saya kehilangan semua nya.


Salam Sayang Kerana Allah
Puteri Amna Balqies




No comments:

Post a Comment