Jom klik hearbeat

Tuesday, May 15, 2012

Sakit Perut



 

 Assalammualaikum wbt

Salam One Malaysia,

Pagi-pagi dah sakit perut. pe kes lah kan. Mybe sebab terlampau banyak makan buah limau semalam, buah limau yang di beli oleh sahabat saya. Di sebabkan terlalu banyak makan limau tu maka perut terasa pedih maka berlakulah simptom-simptom pedih ulu hati  atau  gastric.

Kejadian ini kerap berlaku pada saya bila makan lambat atau benda-benda yang terlalu masam. Doktor kata banyak asid yang ada dalam perut saya di sebabkan itu saya akan mengalami pedih perut dan ulu hati. lagi satu fakta pedih perut dan pedih ulu hati juga berpunca kemungkinan saya stress dan terlalu runsing.

Mungkin la kot kan, stress huhu. Makan ok je cuma sejak akhir-akhir ni minat pulak nak makan roti nan chesse. Ntah kenapa jadi minat pulak. hehe


Minggu untuk berehat dan menenangkan fikiran.  peacee  ^___^


Monoloq PAB : Stress bila orang yang cakap tak serupa bikin, jap cakap suka jap lagi tak suka, jap cakap nak, jap cakap tak nak.




Salam Sayang Kerana Allah
Puteri Amna Balqies

1 comment:

  1. terjumpa info ni, juga pasal gastrik… sharing is caring... - Tanda dan Rawatan Gastrik

    ReplyDelete