Jom klik hearbeat

Thursday, May 10, 2012

Cinta High Class - Ustazah Fatimah Syarha


 Ustazah Fatima Syarha  ^___^

Assalammulaikum wbt..

Lame tak update kan? malas nak menaip

Cuma today nak ucapkan special thanks buat BFF saya yang telah bersusah payah nak dapatkan gambar novelis feveret saya Ustazah Fatimah Syarha Mohd Noordin.

Kebetulan beliau datang memberi ceramah khas bertajuk kalau tak silap saya "Hijrah Cinta"

Susah payah nak dapatkan gambar Ustazah Fatimah Syarha nih bukan senang nak jumpa dia. Tapi masa dan waktu membuatkan saya tak dapat hadir di majlis ilmu terbabit sungguh pun saya telah di pelawa menghadirinya. Anyway thanks a lot. Terharu saya bila dapat MMS dari beliau. Secara peribadi saya amat berterima kasih atas usaha beliau untuk menghadiahkan gambar peribadi Ustazah novelis faveret saya ini.

Tak dapat tandatangan exclusive takpelah kan. But dapat gambar secara exclusive terharu dan sangat gembira. Atleast hati yang duka terubat sedikit. Duka menjadi suke.

Saya memang minat dia. Ayu, sopan, solehah, Ya Allah sungguh saya mengagumi jiwa besar Ustazah Fatimah Syarha hampir semua novel islamik karya beliau saya miliki. Saya suka akan penulisan beliau dan suami beliau Dr.Farhan Hadi, sarat dengan pengetahuan agama dan sarat dengan pengajaran yang sempurna untuk kita. Novel beliau semuanya "Best Seller"  kadang-kadang susah nak dapat di kedai-kedai buku, kebanyakannya semua habis di jual.

Ni novel terbaru dari beliau hope dapat memilikinya   ^____^   Cinta High Class  mari sama-sama kita bercinta secara high class tetapi dengan cara dan aturan yang baik dan tidak mengetepikan lunas-lunas agama yang telah di tetapkan.





Salam Sayang Kerana Allah
Puteri Amna Balqies



3 comments:

  1. fatimah syarha mmg feymes ek. biasa je nampak novel dia. tapi sy lebih mengenali faisal tehrani dan faizal tahir...hehe

    ReplyDelete
  2. Famous bagi yang sering membaca karya-karya islamik beliau.

    Faisal Tehrani pun famous.

    Faizal Tahir famous sebab dia penyanyi dulu nasyid pastu g jadi solo.

    Saya je yang tak famous haha

    ReplyDelete
  3. Saya peminat Fatimah syarha, dan juga FAISAL tEHRANI:)

    ReplyDelete