Jom klik hearbeat

Saturday, July 21, 2012

Rumah Sewa

Assalammualaikum wbt

"Rabbana la tuzigh qulubana ba'da izhadaitana"

                 
Salam Ramadhan buat semua  ^________^

Hari ni sibuk mengemas rumah sewa dengan sahabat saya nas.

Actually dulu time belajar saya pernah mendiami rumah ini bersama sahabat saya syasya @cha dan kak ziera hasan. Banyak kenangan suka dan duka di rumah ni.Hampir semua barang-barang sedia di packing segala barangan letrik sudah pun saya jual kepada kawan-kawan saya. Sedih gak la banyak kenangan yang kami abadikan di sini bersama sehingga la kami semua berpecah mengikut haluan masing-masing.

Apa pun segala kenangan akan sentiasa terpahat dalam hati saya buat selamanya. Nak cakap terime kaseh kat rumah tu pun bukan dia ade perasaan kan ? hehe but thanks to sahabat-sahabat baik saya yang memberi ruang pada saya untuk duduk di situ hampir 5tahun. Jangka masa yang cukup lama kan? sayang nak tinggalkan tapi kena la lepaskan umah tu jugak untuk bagi rung kat orang lain menyewa.

Anyway t saya update pic nyer k.

 
" May we all blessed with honesty and sincerity "


Salam Sayang Kerana Allah Untill Jannah
Puteri Amna Balqies

No comments:

Post a Comment