Jom klik hearbeat

Monday, July 9, 2012

Welcome Hidayah


Ke arah satu perjalanan
Dalam sebuah kehidupan
Demi untuk mengecapi
Hasrat murni di dalam hati

Usaha dengan doa
Masanya akan tiba
Dengan restu Illahi
Kelak pasti akan ditemui
Suluhkan cahaya di hati terang (Allah)
Tunjukkan jalan seandainya hilang (Allah)
Tegakkan perjalanan yang bakal ditempuh
Tegakkan semangat bila runtuh
Setibanya di sisiMu ku berserah
Terimalahku hambaMu Allah
HambaMu Allah

Sekiranya takdir menguji
Cekalkanlah hasrat di hati
Semoga kesusahan bisa
Mengajar erti terus asa

Assalammualaikum wbt, 

Usaha Dan Doa

Alhamdulillah ke arah satu perjalanan dalam sebuah kehidupan, demi mengecapi hasrat murni di dalam hati. Allah..Allah..Allah 


 Mentor saya dari kiri bakal CDM kak Sharifah Syazila, saya, dan hidayah

First of Allah TAHNIAH buat bisness partner baru join Nur Hidayah, Alhamdulillah rezeki datang menimpa-nimpa, bukan berincome besar sahaja malah keyakinan diri untuk merubah kehidupan. Mendengar kisah hidayu dan familynya buat hati saya runtun, saya melawat keluarganya di Puchong, melihat bonda dan ayah beliau saya tekadkan dalam hati, InsyaAllah saya datang bukan sahaja sebagai teman dan memberi semngat pada keluarga beliau.Tapi saya ingin melihat ayah beliau yang telah di serang strok akan pulih dengan baik dan hasrat bonda beliau untuk memiliki rumah sendiri akan terlaksana.

Tahniah dik, moga-moga kecekalan anda akan memberi ruang buat akak membantu kamu, guide kamu sehingga kamu berjaya merealisasikan impian bonda dan ayahanda kamu.

sambil bersalaman dengan bonda hidayah saya sebak, hampir air mata ini tumpah, saya memeluk bonda beliau dengan penuh hiba. Hati saya senang sungguh terbentuk sayang bila berada di samping wajah-wajah seorang ibu. Tumpah rasa sayang, rasa ingin sekali menyelami hati ibu itu.

InsyaAllah saya cuba membantu, kita sama-sama berdoa agar anak beliau Hidayah iaitu rakan kongsi saya yang baru berjaya dalam bisness ini. Follow akak dik, InsyaAllah dengan restu ilahi, cahaya kebahagiaan itu akan terang dan jelas.

bersama semua rakan kongsi dan mentor2


TAHNIAH JUA BUAT RAKAN-RAKAN KONGSI YANG LAIN

SEMOGA BERJAYA !!


Salam Sayang Kerana Allah Until Jannah
Puteri Amna Balqies

No comments:

Post a Comment