Jom klik hearbeat

Thursday, July 5, 2012

Samsung Galaxy Tab 2 dan Sekolah

Assalammulaikum wbt 

Salam One Malaysia,

Alhamdulillah pertama sekali syukur pada ilahi atas kurnian rezeki yang datang buat diri, Alhamdulillah terima kaseh saya ucapakan buat sahabat-sahabat yang sentiasa berada di samping saya dan mendoakan kebahagiaan buat saya dan keluarga. Buat CDM-CDM,DDM-DDM,DSM-DSM,SM-SM DAN SM dari Group MMG Ipoh big thanks to all of you. Sama-sama menuju ke puncak, even saya dan Nas satu-satunya ahli dari Lembah Klang tapi kami bersyukur sangat atas kepimpinan CDM Kak Yasmin kami dapat menelusuri kejayaan di bawah kepimpinan beliau dan berjaya ke peringkat sekarang.

Semalam berkampung di Sekolah Kebangsaan Abdul Samat Kapar Klang, tepat pukul 1.30 petang tiba lah saya bersama bakal CDM Kak ila untuk meneruskan misi bagi memberi peluang dan ruang berbisness dan sekaligus membantu bakal rakan kongsi yang baru.

Terime Kaseh buat sahabat saya Zuri @Ebiq dan rakan-rakan sejawat yang memberi kami peluang untuk berkongsi cerita tentang produk dan bagaimana menjana pendapatan lebih 5k sebulan. Alhamdulillah proses sponser rakan kongsi semalam berjalan lancar. Terime Kaseh buat Bakal CDM Kak ila @ Sharifah Shazila kerana sudi datang directly dari Ipoh untuk membantu saya memberi talk bagi "marketing product" anyway saya juga amat teruja melihat kesudian kawan-kawan meluangkan masa bersama kami. Hopefully kita bertemu lagi dan sama-sama mengembeling tenaga untuk sama-sama berjaya dalam bisness nih.

" Berpegang erat, duduk rapat-rapat, InsyAllah kita sama-sama dapat !!! "



mereka yang ingin mengubah nasib mereka Tahniah !!


Buat suhaili, zuri dan mala, kite jumpa di puncak InsyaAllah.

Yang paling best hari ni, ramai rakan kongsi yang teruja melihat perkembangan bisness saya. Paling best petang ni saya nak pergi pickup MY SAMSUNG GALAXY TAB 2. Baru order pagi tadi petang dan dapat Alhamdulillah rezeki bisness memang lumayan dan memberi seri kepada diri dan peribadi. Cewahh !! dah macam bunyi iklan kecantikan kat T.V lak kan. Sambil berbisness sambil membantu rakan kongsi yang baru join. Seronok kan?? mestilah dapat penuhi impian untuk diri dan rakan-rakan. Yang paling best dapat membantu menstabilkan ekonomi rumahtangga mereka, saya tumbang bangga atas kejayaan mereka. InsyaAllah selagi daya selagi tu saya membantu.



My Galaxy Tab 2 sebelah kanan sekali huhu sgt teruja leh men game macam SSM Nas pasni


Seronok bila dengar perkhabaran dari rakan kongsi yang berjaya melangsaikan hutang pelajaran dan hutan-hutang bank dengan duit mereka sendiri. Tahniah la buat mereka yang berjaya. Buat Samsung Galaxy Note Pink Color tunggu bonus bulan depan yer, nanti saya akan membeli kamu juga. Keterujaan membeli adalah satu nikmat yang sangat baik untuk terapi minda. hehe tu kata hati saya, hehe sebenornya suke sangat shopping kan. Pasni mari ramai-ramai shopping kat PARIS-LONDON ngan rakan kongsi yang lain..

LONDON-PARIS TUNGGUUUUUUUU SAYA...


Bye  ^_______^


Salam Sayang Kerana Allah Until Jannah
Puteri Amna Balqies







No comments:

Post a Comment