Jom klik hearbeat

Thursday, July 19, 2012

Rahsia Berbisness Saya

Assalammualaikum wbt

"Rabbana la tuzigh qulubana ba'da izhadaitana"

Ameen  ^___^

gadis comel bersama kek faveret di Secret Recipes Shah Alam

Ahhh...lama ek tak update blog, since beberapa hari saya amatlah sibuk dengan tugasan dan menguruskan jadual perniagaan bersama-sama rakan kongsi tentang perancangan untuk memperluaskan empayar perniagaan. Kereta pun sampai comot tak sempat basuh hehe cian cik comel takpe tak lame lagi kita ada teman baru ek nanti pilih yang color putih jugak leh parking sebelah-menyelebelah,kereta bonda, Myvi comel dan bakal cik comel Honda yang baru. Ameen. ^___^ teruja dan tak sudah-sudah bermimpi. InsyaAllah dengan bisness nihlah saya dapat semuanya dengan berkat dan jerih payah saya berbayar.

Banyak yang bertanya APAKAH JENIS PERNIAGAAN SAYA?? it's consultation and all about kesihatan dan kecantikan ianya bukan SKIM CEPAT KAYA, but SKIM USAHAWAN MUDA yang di iktiraf kerajaan dan pernah memenangi award MALAYSIAN BOOKS OF RECORD atas pencapaian pihak syarikat yang saya naungi di atas kecermelangan melahirkan USAHAWAN MUDA seperti saya dan rakan niga yang lain. Ingin cantik dan memiliki kesihatan boleh la berjumpa dengan saya. Beberapa hari lalu saya menerima email dari seorang adik di gmail saya bertanyakan apakah rahsia kejayaan saya dalam pernigaan yang sedang saya usahakan

Adik Cik Wan namanya tertera di laman gmail saya ^___^ bertanyakan apakah rahsia kejayaan akak dalam pernigaan ini. Ini jawapannya dik ^___^  jika ingin berjaya seperti akak dan rakan-rakan akak yang lain banyak benda kita perlu praktikan. Belajar dari senior yang lebih faham selok-belok perniagaan adalah kunci utama untuk berjaya di samping itu perlulah ada usaha dan misi serta misi untuk membuktikan perniagaan kita akan terus maju dan akhirnya adik akan sampai ke tahap akak sekarang.

Sebelum sampai ke tahap ini, banyak peristiwa dan ujian yang akak terpaksa tempoh, bahkan pelbagai kesakitan yang cukup menguji diri akak dan juga family. Allahuakhbar !! hanya Allah sahaja yang lebih tahu bertapa peritnya untuk melanggar segala tembok yang ada. Dan bertapa terjatuh dan terduduknya akak dalam menghadapai dugaan hidup yang mungkin sukar untuk di tafsirkan.

Tapi inilah realiti kehidupan, yang pedih tu biarlah berlalu meskipun ianya sukar untuk di ubati tetapi cekalkan hati dan percaya Allah sentiasa berada di samping orang-orang yang teraniaya.

" We must believed Allah more than everything !! "

Seterusnya Alhamdulillah berkat doa dan ketabahan yang ada. Satu masa akak di perkenalkan dengan seorang teman baik dan teman sekuliah akak. Atas nasihat dan saranan beliau akak mengatur langkah untuk mengambil peluang berbisness dengan beliau dan secara automatiknya kami menjadi rakan kongsi niaga dan bergerak aktif dan juga memberi peluang untuk sahabat-sahabat yang lain.

Alhamdulillah syukur pada Allah atas laluan yang di berikan kami berjaya membantu seramai mana rakan baik dan serata teman-teman yang sedang di himpit maslah kewangan. Satu daerah ke satu daerah kami pergi untuk memastikan ada teman yang perlu di bantu.

Allah beri akak rezeki untuk membantu yang lebih memerlukan ^____^ terbukti ramai teman-teman yang kami corakkan dan kami lentur dalam perniagaan akhirnya mendapat income bulanan hampir lebih 5k sebulan. Alhamdulillah usaha kami amatlah berbaloi dan ianya adalah pencapaian yang baik buat diri akak dan rakan niaga yang lain.

Tahniah kak azie welcome to MMG

Di kesempatan ini saya nak ucapkan tahniah buat bekas teman serumah dahulu dan sentiasa tidak lekang memberi nasihat dan tunjuk ajar buat diri saya. WELCOME TO OUR GROUP kak azie or HAZIERAH HASAN kerana ingin mengikut jejak langkah saya dan sahabat baik sebantal dan setilam saya dulu Syasya @cha dan juga seorang blogger yang aktif dalam dunia blogger hijau beliau.

syasya a.k.a @cha and Me
Buat teman-teman yang sedang mencari-cari pernigaan yang selamat dan terjamin masa depan bolehla menghubungi saya di talian 019-2573025 atau add sahaja saya di laman facebook saya Puteri Nuraishah Humaira Aziela atau email saya amnabalqies03@gmail.com. InsyaAllah saya cuba untuk membantu anda secara consultation dengan lebih jelas tentang perniagaan ini.

Best Of Luck jua saya ucapkan buat teman-teman seperjuangan SEMOGA KITA JUMPA DI PUNCAK.

Jumpa di Majlis Anugerah nanti.


" May we all blessed with honesty and sincerity "


Salam Sayang Kerana Allah Until Jannah
Puteri Amna Balqies




No comments:

Post a Comment